اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا؛

دانش‌آموزان زرندیه‌ عازم مناطق عملیاتی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور از فردا خبر داد.

دانش‌آموزان زرندیه‌ عازم مناطق عملیاتی می‌شوند
مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نخستین کاروان از کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان فردا از شهرستان زرندیه به سمت غرب کشور اعزام خواهد شد.
وی تصریح کرد: امسال 18 هزار و 300 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر دوم دبیرستان از شهرهای مختلف استان در اردوی راهیان نور شرکت خواهند کرد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه این تعداد دانش‌آموز در قالب 28 کاروان دختر و 28 کاروان پسر عازم غرب کشور خواهند شد، خاطرنشان ساخت: در این کاروان‌ها 550 روحانی در طول سفر سه روزه به بیان احکام، مسائل اعتقادی و برپایی نماز جماعت می‌پردازند.
مهرجو گفت: همچنین در هر کاروان راویان حضور یافته و به بیان مسائل جنگ خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه این اردوها بخشی از درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان است و شرکت دانش‌آموزان در این اردوها الزامی است، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس اگر چه در یک برهه تاریخی اتفاق افتاد، اما پایانی ندارد چراکه بقاء امروز جامعه و نظام محصول و مدیون دفاع مقدس است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی دفاع مقدس را یک ثروت عظیم ملی دانست و گفت: این ثروت عظیم ملی باید تکریم شود که برگزاری اردوهای راهیان نور ابزار مناسبی برای تکریم و پاسداشت این سرمایه ارزشمند است.
مهرجو آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی عنوان کرد و گفت: نهادینه شدن تفکر بسیجی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از مهم‌ترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی است.
وی ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را یادآور شد و ادامه داد: حضور مردم به ویژه دانش‌آموزان و نسل جوان در جبهه‌های دفاع مقدس و بازدید آنها از دلاوری‌ها و رشادت‌های شهیدان گام مؤثری در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول