اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل:

سیاست‌زدگی آفت ورزش است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: سیاست‌زدگی و هر گونه مچ‌گیری در عرصه ورزش مورد ترد ماست و از آفت ورزش به شمار می‌رود.

سیاست‌زدگی آفت ورزش است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید علی گرمرودی پیش از ظهر امروز در مجمع هیئت کشتی اردبیل اظهار داشت: نباید به اهداف سیاسی و با غرض ورزی به دنبال مچ‌گیری بود چرا که عرصه ورزش باید از دخالت‌های سیاسی و نگرش‌های تاریک این بخش به دور باشد.
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل ادامه داد: عملکرد ورزشی استان و هیئت‌ها باید به طور کارشناسی و به دور از علایق و سلایق شخصی مورد نقد و بررسی قرار گیرد و این ساحه باید از هرگونه نگرش‌های جناحی و سیاسی دور باشد.
این مسئول به تلاش عده‌‌ای برای تضعیف و تخریب هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: برخی‌ها در صدد تضعیف هیئت کشتی از راه‌های غیر ‌ورزشی و تخریب چهره‌های ورزشی این استان و چهره‌های پیشکسوت هستند اما عملکرد موثر هیئت و زحمات دست‌اندرکاران آن این تلاش‌ها را ناکام گذاشته است.
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل با یادآوری اینکه ورزش کشتی بیش از هر زمان دیگر به حمایت همه نیاز دارد، ابراز داشت: ما باید در حمایت و تزریق اعتبارات نگاه صحیح، کارشناسی و دلسوزانه به عرصه ورزش داشته باشیم تا مبادا با بازی‌های سیاسی استعدادهای جوانان را کور و منحرف کنیم.
وی گسترش آموزش در همه بخش‌ها به ویژه بخش مربیگری و داوری را ضروری و بسیار با اهمیت توصیف کرد و بیان داشت: در هیئت کشتی استان تمام توان خود را به کار گرفتیم تا با استفاده از اکثر نیروهای متخصص کارشناسان و پیشکسوتان و همدلی و همراهی همدیگر با سرمایه‌گذاری روی جوانان به پویایی این ورزش با سابقه کمک کنیم.
وی گفت: در این رابطه و با هدف تقویت تیم‌های پایه و بزرگسالان در صدد به کارگیری مربیان خارجی هستیم چرا که معتقدیم بهره‌گیری از دانش هر مربی کار آزموده و موفق به رشد و تعالی کشتی کمک می‌کند.
گرمرودی بیان داشت: با توجه به تفاهمنامه‌های موجود به احتمال زیاد مربی خارجی دعوت شده از جمهوری آذربایجان خواهد بود که او را برای همکاری با هیئت کشتی استان دعوت می‌کنیم.
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل بیان داشت: اگر با مربیان کشور همسایه به توافق نرسیم از مربیان روسی که همیشه در دنیا مطرح و در کشتی آزاد سرآمد بوده‌اند دعوت به همکاری می‌کنیم.
گرمرودی اضافه کرد: در رشته کشتی مراودات خوبی را در اعزام تیم‌ها، برگزاری‌ دوره‌های آموزشی و حضور مربیان و داوران و حتی بازیکنان با کشور آذربایجان داریم به طوری که همچنان به ارتقای این مراودات ادامه می‌دهیم.
وی ادامه داد:‌ ما معتقدیم این همکاری‌ها و برگزاری مسابقات چند جانبه در باکو و اردبیل می‌تواند سطح کیفی کشتی ما را ارتقا داده و به وضعیت مناسب برساند.
این پیشکسوت ورزش استان به موفقیت‌های کشتی استان در ماه‌های گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: ما در مسابقات لیگ منطقه‌ای در رشته فرنگی به مقام قهرمانی رسیدیم و این موفقیت را مدیون کار و فعالیت کمیته استعدادیابی و نوجوانان و نونهالان داریم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی تصریح کرد:‌ فدراسیون مدارس استعدادیابی استان را در ماه‌های اخیر به عنوان مدارس الگو و موفق برای هیئت‌های استانی معرفی کرده است اما با این حال بسیاری با اهداف غیر ورزشی سعی در نادیده گرفتن این موفقیت‌ها دارند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول