اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور تربیت بدنی شهرستان‌های استان اصفهان خبر داد:

اجرای سند راهبردی 5 ساله ورزش سمیرم

خبرگزاری فارس: معاون امور تربیت بدنی شهرستان‌های استان اصفهان بیان اینکه شهرستان سمیرم دارای برنامه سند راهبردی برای پنج سال آینده است، گفت: یکی از طرح‌های این برنامه‌ رایگان کردن ورزش برای مردم است.

اجرای سند راهبردی 5 ساله ورزش سمیرم
علی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: در برنامه راهبردی ورزش استان تمام ظرفیت‌های ورزش استان در پنج ساله آینده مشخص شده و بر اساس این برنامه‌ی کلان، مطابق با اصول و سیاست‌ها برنامه‌هایی نیز برای شهرستان‌های استان تدوین شده است.
وی افزود: تفاوت مدیریت مبتنی بر برنامه و مدیریت مبتنی بر امورات جاری در این است که در مدیریت مبتنی بر برنامه، نگاه‌ها به‌صورت جامع اعمال و همه نیازها دیده می‌شود.
معاون امور تربیت بدنی شهرستان‌های استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان سمیرم دارای برنامه سند راهبردی برای پنج سال آینده است، ادامه داد: تفاهمنامه این برنامه با شهرستان بسته شده و مقداری از منابع مالی آن تأمین شده و در آینده نزدیک نیز مبالغی دیگر تحویل داده می‌شود تا با یک نگاه برنامه‌ای دیگر نیاز نباشد هیئت‌های ورزشی دچار مشکل شوند و با شرایط غیرمتعارف در مسابقات شرکت کند.
وی اضافه کرد: امیدوارم با اختصاص این اعتبارات بتوانیم این برنامه را عملیاتی کنیم و شما شاهد رشد همه جانبه و موزون در رشته‌های مختلف ورزشی باشید.
اکبری تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌های این برنامه‌ رایگان کردن ورزش برای مردم در قالب اجرایی کردن اصل سوم قانون اساسی است.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح اعلام کردیم هر جا شهرستان بتواند مکانی را فراهم کند که این مکان قابلیت دسترسی مردم را داشته باشد تمامی تجهیزات آن مکان را تربیت بدنی استان به صورت رایگان در اختیار تربیت بدنی محل قرار می‌دهد.
این مسئول از تحویل چهار تاتمی به شهرستان سمیرم خبر داد و افزود: چنانچه منابع مالی ما تأمین شود می‌توانیم در پایان سال رضایت‌مندی بیشتری را در جامعه ورزش استان داشته باشیم.
وی افزود: شهرستان سمیرم به لحاظ جغرافیایی، فیزیکی و نیروی انسانی مورد توجه ورزش استان است.
اکبری با اشاره به تصویب اختصاص 200میلیون ریال برای ورزش قایقرانی این شهرستان بیان کرد: روزهای آینده روزهای خوبی برای ورزش سمیرم است.
وی همچنین به ساماندهی اجرای طرح اسکی شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در فصل زمستان شهرستان سمیرم میزبان علاقه‌مندان به اسکی باشد و اینها گام‌هایی است که این نوید را می‌دهد که سمیرم به عنوان قطب‌های مهم گردشگری ورزشی و محل خوبی که می‌تواند استعدادهای خوبی را تحویل استان و کشور دهد باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول