اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان:

قرآن پیشرفته‏ترین منشور بصیرت جوامع است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: قرآن پیشرفته‏ترین منشور بصیرت جوامع بشری است.

قرآن پیشرفته‏ترین منشور بصیرت جوامع است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس، قاسم نصری در آیین آغاز به کار پنجمین دوره غیرمتمرکز بصیرت مسئولان انتظامی استان سمنان که با حضور جمع زیادی از معاونان و روسای پلیس‏های تخصصی این استان در مهمان‏سرای این فرماندهی برگزار شد، از تلاش دست‏اندرکاران برگزاری دوره‏های بصیرت و همچنین برگزارکنندگان برنامه‏های هفته گرامیداشت ناجا قدردانی کرد.
وی تصریح کرد: تعامل مطلوب با مردم از طریق رسانه‏های گروهی به ویژه صدا و سیما، حضور فعال در مجامع عمومی به ویژه مساجد و مراکز آموزشی و همچنین اجرای برنامه تجلیل از کارکنان انتظامی استان سمنان از جمله فعالیت‎های تاثیرگذار در هفته ناجا بوده است.
نصری رکن اصلی بصیرت را شناخت و جداسازی حق از باطل دانست و افزود: قرآن جامع، کامل و پیشرفته‏ترین منشور بصیرت جوامع بشری است که باید همه دست‏اندرکاران و مسئولان فرهنگی و مذهبی کشور علاوه بر رشد سطح شناخت خود از این منشور الهی، دانستنی‏ها و آگاهی‏های دینی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را نیز ارتقا دهند.
وی با اشاره به این مطلب که مقام معظم رهبری بصیرت را اصلی‏ترین نیاز امروز جامعه دانسته‏اند، خاطرنشان کرد: تداوم دوره‏های بصیرت در نیروی انتظامی نیز بر اساس همین رهنمودهای رهبر انقلاب است.
نصری با بیان اینکه فتنه و فتنه‏گر در هر دوره و برهه‏ای از زمان حضور داشته‏اند به عوامل خروج از دسیسه‏ها و فتنه‏گری اشاره کرد و گفت: اطاعت از حق و مبارزه با باطل، وحدت و همدلی مهم‏ترین این عوامل است.
فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین برگزاری دوره‏های بصیرت را در افزایش علمی و معنوی ماموران پلیس بسیار اثرگذار دانست و اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس نظرسنجی‏های صورت گرفته و اعلام مسئولان ارشد ناجا این دوره‏ها در سطح استان با بهره‏گیری از تمام توان و امکانات و به بهترین شکل آن برگزار شده است.
رضا حسینی معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز در این مراسم در گزارشی به بیان اهداف برگزاری دوره‏های بصیرت پرداخت و گفت: در پنجمین دوره غیرمتمرکز بصیرت با عنوان حامیان ولایت، 42 نفر از مسئولان انتظامی استان سمنان شرکت کرده‏اند.
نواختن زنگ بصیرت و ادای احترام به یادمان شهدای انتظامی از دیگر بخش‏های این مراسم بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول