اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون اسکیت:

نگاه غالب به اسکیت تفریحی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون اسکیت گفت: نگاه غالب به رشته اسکیت تفریحی و سرگرمی نیست.

نگاه غالب به اسکیت تفریحی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جمشید وزیری پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای هیئت اسکیت استان اردبیل اظهار داشت: توجه 50 درصدی به بانوان در این رشته اعتقاد راستین ماست به طوری که معتقدیم با این نگرش و سیاست‌گذاری رتبه کشورمان در رنکینگ جهانی ارتقا می‌یابد.
وی با یادآوری اینکه در حال حاضر 58 درصد جمعیت اسکیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، یادآور شد: در مسابقات برون‌مرزی بانوان حضوری فعال و گسترده دارند و حتی بیشتر از مردان به موفقیت و مدال امیدوار هستند.
وزیری بیان داشت: بر اساس سه شاخص توجه به بانوان، جوانان و نوجوانان و همچنین توسعه پایدار بر اساس توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات تلاش می‌کنیم با همراهی خوب مربیان و داوران آموزش‌دیده این رشته ورزشی را کمی و کیفی توسعه دهیم.
رئیس فدراسیون اسکیت از وجود 3 هزار و 300 مربی اسکیت در کشور خبر داد و افزود: امروز تقاضا برای فعالیت در این رشته بسیار زیاد است به طوری که اغلب خانواده‌ها مشتاق به حضور فرزندان‌شان در کلاس‌های آموزشی این رشته هستند.
وی تصریح کرد: بسیاری از مربیان و داوران ما در سطح بین‌المللی شهره و نام‌آوازه هستند به طوری که ما هم اکنون یک مدرس جهانی در رشته اسکیت داریم که جزو هفت نفر برتر جهان و عضو کمیته هیئت داوران بین‌المللی است.
وزیری ابراز داشت: در مسابقات جهانی امسال سه نفر داور بین‌المللی از ایران داشتیم به طوری که خانم سروش برای اولین بار در این مسابقات در رشته بانوان قضاوت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس فدراسیون اسکیت این حضور را افتخاری بزرگ برای جامعه بانوان توصیف کرد و افزود: در برنامه پنج ساله خود یکی از اهداف و استراتژی‌هایی که طراحی کردیم در کنار کسب مدال‌های آسیایی و جهانی تقویت و حمایت از داوران و مربیان زن و مرد است.
وزیری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هم اکنون در سه رشته سرعت، هاکی و نمایشی اسکیت مستعد کسب مدال هستیم به طوری که در سال‌های اخیر با توجه جدی به استان‌های جدی به استان‌‌های کشور زمینه این امر بهتر فراهم شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول