اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

کاهش بیش از 12 درصدی تلفات جاده‏ای کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه از کاهش بیش از 12 درصدی تلفات جاده‏ای در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: سالانه 10 درصد از تلفات جاده‌ای در کشور کاهش می‌یابد.

کاهش بیش از 12 درصدی تلفات جاده‏ای کشور
شهریار افندی‏زاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از کاهش بیش از 12 درصدی تلفات جاده‏ای در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و اظهار داشت: کاهش این آمار در مقابل افزایش شاخصه‏های دیگری نظیر راه، خودرو و سفرهای برون‏شهری نشان از انجام کاری بزرگ در مجموعه خدماتی دولت است.
وی نقش مردم در زمینه کاهش تلفات جاده‏ای را بسیار ارزنده ارزیابی کرد و افزود: در این زمینه مردم شریف و فرهنگی ایران اسلامی نقشی بارز و اساسی را برعهده داشتند.
افندی‏زاده با اشاره به برنامه‏های دولت مبنی بر کاهش سالانه 10 درصد از تلفات جاده‏ای در کشور یادآور شد: بر اساس مصوبات موجود باید سالانه 10 درصد از تلفات جاده‏ای که به موضوعی حاد در کشور تبدیل شده است، کاهش یابد.
رئیس سازمان راهداری کشور با قدردانی از تلاش جمعی نهادهای خدماتی کشور در طرح‏های راهداری خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون در اجرای طرح‏های زمستانی و نوروزی جاده‏های کشور سایر نهادهای خدماتی یاری‏گر سازمان راهداری بودند.
وی از کاهش آمار سرقت تابلوی علائم رانندگی در کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه در سال‏های اخیر از میزان سرقت تابلوی علائم نصب شده در جاده‏های کشور تا حد قابل ملاحظه‏ای کاسته شده است.
افندی‏زاده تصریح کرد: وظیفه سازمان راهداری کشور نصب این سامانه‏ها برای تسهیل در تردد هموطنان از مسیرهای مختلف است.
رئیس سازمان راهداری کشور از افزایش تابلوی علائم هشداردهنده در راه‏های کشور خبر داد و گفت: تلاش مجموعه خدوم سازمان راهداری کشور در راستای افزایش روزافزون تابلوی علائم رانندگی البته با نگاهی کارشناسی است.
وی با بیان اینکه مبحث سرقت تابلو علائم هشداردهنده در کشور یک معضل نیست، عنوان کرد: خوشبختانه ایران اسلامی از دیرباز تاکنون خاستگاه مردمی فرهنگی بوده است.
افندی‏زاده ادامه داد: از این رو مسئولان امر در زمینه چنین مواردی با معضلات بزرگی مواجه نیستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول