اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

امیری در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

"وحدت" رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس است گفت: اصولگرایان باید با توجه به رهنمودهای آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی کنند.

"وحدت" رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس است
غلام‌حسین امیری عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه انتخابات در کشور ما یک امر بسیار مهم است، اظهار داشت: در این انتخابات هر اندازه حضور مردم بیشتر باشد قطعاً به نفع کشور خواهد بود و در این میان وحدت اصولگرایان اهمیت بسیار زیادی دارد.
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسی بر همین اساس وحدت اصولگرایان را در حضور مردم برای شرکت در انتخابات بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در مقابل اصولگرایان نیز رقبایی وجود دارد و آنها نیز باید حضورشان در انتخابات پررنگ باشد.

وی ادامه داد: اصولگرایان باتوجه به رهنمودهایی که توسط بزرگان جامعتین یعنی آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی داده شده باید تلاش کنند وحدت حداکثری خود را بدست آورند، چرا که در این صورت پیروزی نصیب آنها خواهد شد.
 
امیری یادآور شد: باید با توجه به رهنمودهای این بزرگان و همچنین گروه ۸+۷ که بر اساس این فرمایشات عمل می‌کنند حرکت کرد و همه اصولگرایان در این میدان فعالیت کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه مهندسین خاطرنشان کرد: نباید اینگونه شود که چون ما در گروه ۸+۷ حضور نداریم نباید با آنها همکاری کنیم چرا که هدف انجام تکلیف و فرستادن نمایندگان شایسته به مجلس برای خدمت به مردم است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول