اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش آمل:

2400 دانش‌آموز آملی به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل از اعزام 2 هزار و 400 دانش‌آموز این شهرستان به مناطق جنگی غرب کشور خبر داد.

2400 دانش‌آموز آملی به مناطق جنگی اعزام می‌شوند
اکبر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه این اعزام‌ها از چهارم آبان ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: این دانش‌آموزان پسر در قالب‌ گروه‌هایی تا 15 آذرماه اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان پسران دوم متوسطه خواهند بود، افزود: این اعزام برای سپری کردن دوره عملی درس آمادگی دفاعی در مناطق عملیات غرب کشور در قالب راهیان نور انجام می‌شود.
لطفی با اشاره به اهمیت و ضرورت اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور گفت: با توجه به تحول در درس آمادگی دفاعی و رویکرد آشنایی دانش‌آموزان با هشت سال دفاع مقدس این اعزام‌ها تاثیر معنوی مناسبی برای دانش‌آموزان خواهد داشت.
به گفته وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه خودباوری از مهم‌ترین تاثیرات درونی این سفرها خواهد بود.
رئیس آموزش و پرورش آمل در ادامه یادآور شد: اردوی راهیان نور چهار روز بوده و پس از پایان اعزام دانش‌آموزان پسر اعزام دانش‌آموزان دختر دوم متوسطه نیز آغاز می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته با تشکیل بانک اطلاعاتی مدرسان آموزش ارتقای علمی فرهنگیان توانستیم از بهترین مدرسان در این دوره ها استفاده کنیم.
لطفی متذکر شد: 90 دوره آموزش ارتقای علمی در سال‌ جاری در دستور کار قرار دارد که 26 دوره با شرکت یک‌هزار نفر از همکاران تشکیل شد که 791 نفر موفق به اخذ گواهی پایان دوره شدند.
این مسئول اذعان داشت: جدیدترین دوره گروه ارتقای علمی که در هفته آتی تشکیل می‌شود، دوره عفاف و حجاب است که تا این ساعت یک هزار و 200 نفر از همکاران ثبت نام کرده‌اند.
انتهای ‌پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول