اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس؛

خرداد حکیمی فرمانده ناوگان شمال کشور شد

خبرگزاری فارس: ناخدا یکم عرشه و ستاد، خرداد حکیمی به عنوان فرمانده ناوگان شمال کشور منصوب شد.

خرداد حکیمی فرمانده ناوگان شمال کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه این یگان آموزشی نظام جمهوری اسلامی ایران را کشور دریایی توصیف کرد و اظهار داشت: کشور دریایی نیاز به راهبرد دریایی دارد و این امر فصل‌الخطاب آموزش تخصص‌های دریایی رشت است.
خرداد حکیمی پرورش جسم، روح و ارتقای علمی در راستای اوامر مقام معظم رهبری را از اهداف آموزش تخصص‌های دریایی رشت عنوان کرد و افزود: تقویت ورزش همگانی و روحیه نظامی‌گری در تمام کارکنان در دستور کار این مرکز قرار دارد.
وی قدردانی از کارکنان پایور وظیفه و کادر و انجام مسابقات ورزشی را در ارتقای پرورش جسم موثر خواند و تصریح کرد: جایگاه شبیه‌سازها در بعد آموزشی تقویت شده است ضمن اینکه وسایل آموزشی و کمک آموزشی در ارتقای آموزش نقش دارد.
حکیمی ایجاد تغییرات مبتنی بر آموزش و منطبق با عمل در چابک‌سازی سازمانی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: سطح بهداشتی و درمانی آموزش تخصص‌های دریایی رشت با بهره‌گیری از نیروهای توانمند و تجهیزات مناسب ارتقا یافته است.
فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت به ارتقای توانمندی‌های چاپ و نشر در امور فرهنگی این مرکز اشاره کرد و گفت: بسیاری از نیازهای منطقه چهارم دریایی و آموزش تکاوری منجیل را آموزش تخصص‌های دریایی رشت برطرف می‌کند.
وی با تاکید بر ارتقای سطح بصیرت کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی رشت، عنوان کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش با ارتقای بصیرت و آموزش به‌روز در دریای سرخ، خلیج عدن و شمال اقیانوس هند حضوری فعال دارند.
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در این مراسم از تلاش‌های خرداد حکیمی قدردانی و ناخدا یکم ستاد تورج حسنی مقدم را به عنوان فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت منصوب کرد.
همچنین ناخدا یکم عرشه و ستاد، خرداد حکیمی فردا در مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش به عنوان فرمانده ناوگان شمال کشور معارفه می‌شود.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول