اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

حضور نیروی دریایی در آب‌های آزاد گسترده‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه حضور ناوگان نداجا در آب‌های آزاد تداوم خواهد داشت،گفت: شعاع ماموریتی ناوگروه‌های اعزامی به آب‌های دور در آینده گسترده‌تر می‌شود.

حضور نیروی دریایی در آب‌های آزاد گسترده‌تر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در آیین بدرقه ناوگروه شانزدهم اعزامی به خلیج عدن با اشاره به ولادت امام رضا (ع) و تبریک این روز به پرسنل نداجا از مسئولان منطقه یکم این نیرو خواست از همین الان در راستای اعزام پرسنل ناوگروه شانزدهم به زیارت مشهد مقدس تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی با اشاره به نواخته شدن آهنگ "وطن" توسط گروه موزیک حاضر در میدان افزود: باید توجه داشت آنانی که وطن، دین و شرف را حفظ کردند شهیدان هستند و ما هر چه داریم از شهیدان است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به نخستین اعزام ناوشکن جماران به ماموریت آب‌های بین‌المللی ادامه داد: تفاوت ناوگروه شانزدهم با سایر گروه‌ها حضور شناوری است که تماما ساخت داخل و سمبل تلاش و دانش جوانان ایرانی است.
سیاری اضافه کرد: حضور چندین باره مقام معظم رهبری طی دو سال اخیر در نداجا نشان از اهمیت این نیرو و باورمندی پرسنل دارد.
وی با بیان اینکه حضور مقام معظم رهبری در بین نیروهای نداجا بزرگ‌ترین افتخار و ارزش برای این نیرو است، افزود: ما به این باور رسیده‌ایم که توان اعزام هر شناوری حتی شناورهای کوچک همانند ناوچه "چیرو" را نیز به آب‌های دور دست داریم.
سیاری بیان کرد: طی روزهای گذشته یک جمله از زبان بنده در رسانه‌ها مبنی بر اینکه ما توان حضور در آب‌های اقیانوس‌های دیگر را نیز داریم منتشر شد.
این مسئول ادامه داد: از آنجایی که حضور در آب‌های آزاد حق تمام کشورها است، پس کشور ما نیز حق دارد که در اقیانوس‌های مختلف و دریاها حضور داشته باشد.
وی افزود: باید از خود پرسید که چرا دشمن و رسانه‌های آن با شنیدن این چنین حرف‌هایی چنان واکنش‌هایی را نشان می‌دهند.
سیاری با اشاره به سخنان رهبری در مورد حضور نداجا در بندر رازقیه و دریای سرخ گفت: ایشان فرمودند این حضور عزت و اقتدار ملت ایران را نشان داد.
وی اضافه کرد: همچنین یکی از مهمترین اهداف بازدید و پیاده شدن پرسنل ناوگروه‌ها در بنادر کشورهای مختلف نشان دادن فرهنگ ملت ایران به مردم آن مناطق است که این امر نیز مدنظر و مورد تاکید رهبری است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نداجا تدابیر رهبری را عینا اجرایی می‌کند، تصریح کرد: همان‌طور که رهبری فرموده‌اند ما حق داریم در آب‌های آزاد باشیم و اهل نزاع و درگیری نیستیم اما اهل حضور در دریاهای آزاد با اقتدار کامل هستیم.
سیاری همچنین تصریح کرد: مطمئنا حضور نداجا در آب‌های آزاد از این به بعد نه تنها تداوم خواهد داشت بلکه گسترده‌تر نیز خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول