اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

فعالیت 100 هزار انجمن اولیا و مربیان در کشور

خبرگزاری فارس: نماینده معاونت مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته بیش از 100 هزار انجمن اولیا و مربیان را در کشور فعال کردیم که بزرگ‌ترین تشکل اجتماعی، فرهنگی و تربیتی کشور به شمار می‌رود.

فعالیت 100 هزار انجمن اولیا و مربیان در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بهزاد دهنوی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ پیوند در هنرستان دخترانه ایرج کمالی ناحیه ۳ آموزش و پرورش شیراز اظهار داشت: در حال حاضر 750 شورا با بیش از 11 هزار نفر فعال هستند که بیشتر در برنامه‌ریزی و هدایت انجمن‌های استان و مناطق فعالیت می‌کنند.
وی تصریح کرد: با آگاه‌سازی اولیا به مسائل تربیتی، دینی، اجتماعی و مشابه آن با رویکرد متفاوت به دنبال ارتقای سطح دانش آنان هستیم و دوره‌های متفاوتی برای خانواده‌ها و مدرسان آن برگزار می‌کنیم.
این عضو انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ابراز داشت: این انجمن تاکنون 300 کتاب در زمینه تربیتی منتشر کرده و در مجله پیوند نیز به دنبال ارتقای پیوند اولیا و مربیان است.
دهنوی اضافه کرد: در طول زندگی، امروز نیازمند مشاوره هستیم و 173 مرکز در کشور و 9 مرکز مشاوره‌ای در استان فارس فعال شده است که به ارائه خدمات مشاوره‌ای خانواده، تربیتی، روانشناسی و تحصیلی می‌پردازند.
وی همچنین بیان کرد: در انجمن اولیا و مربیان به دنبال این هستیم تا از اندیشه‌های اولیا برای تحقق برنامه‌ها در مدارس استفاده کنیم.
این فعال حوزه انجمن اولیا و مربیان اضافه کرد: با مشارکت اولیا در مدارس به دنبال بارور کردن مسائل اعتقادی و ایجاد تحکیم پیوند اخلاقی و عاطفی بین مدرسه و خانه هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول