اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مطرح کرد:

ظرفیت بالای هیئت‌های مذهبی در ترویج فرهنگ دینی

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیئت‌های مذهبی از ظرفیت‌های بالایی در ترویج فرهنگ دینی در جامعه برخوردارند.

ظرفیت بالای هیئت‌های مذهبی در ترویج فرهنگ دینی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در دیدار با اعضای شورای هیئت‌های مذهبی شهر زنجان اظهار داشت: زندگی ائمه اطهار (ع) باید محور و الگوی برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.
 وی با اشاره به اینکه با پیروی از سیره امام رضا (ع) می‌توان به بسیاری از مشکلات فائق آمد، تصریح کرد: امام رضا (ع) به افرادی که با هر مسلک و مرامی به وی مراجعه می‌کردند با زبان خودشان به سؤالات آنان جواب می‌داد و ایشان شناخت کافی و کامل از طرف مقابل خود داشت.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: ترویج سیره امام رضا (ع) باعث رفع بسیاری از مشکلات می‌شود.
وی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی از جایگاه بسیار خوبی برای ترویج سیره اهل بیت (ع) و قرآن برخوردار است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل بهره گرفت.
حجت‌الاسلام دشتکی گفت: شورای هیئت‌های مذهبی باید کار نظارت و پشتیبانی و سیاست‌گذاری از برنامه‌ها را برعهده بگیرد، چرا که با ورود به کارهای اجرایی ممکن است این شورا از وظیفه اصلی خود غافل شود.
وی پشتیبانی از برنامه‌های شورای هیئت‌ها مذهبی را جزو وظیفه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برشمرد و یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تمام توان از برنامه‌های شورای هیئت‌های مذهبی حمایت می‌کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کار کردن برای خدا اجر و مزد مادی نمی‌شناسد، تصریح کرد: خداوند به کسانی که برای پیشبرد اهداف تعالی تلاش می‌کنند سعادت اخروی را اهدا می‌کند.
وی ادامه داد: قرآن محوری، مسجد محوری و روحانی محوری باید در راس برنامه‌های هیئت‌های مذهبی استان قرار گیرد و با اجرای این سه اصل مشکلات فرهنگی به حداقل می‌رسد.
حجت‌الاسلام دشتکی گفت: شورای هیئت‌های مذهبی زنجان با به کارگیری پنج روحانی جوان متخصص و علاقه‌مند می‌تواند کار اعزام روحانی به هیئت‌ها را به طور مستمر در برنامه‌های خود داشته باشد.
وی آموزش را مقدمه فرهنگ‌سازی عنوان کرد و گفت: این اداره کل در بحث آموزش نیز حمایت لازم را از شورا به عمل می‌آورد و باید همایشی که در آستانه ماه محرم در زنجان برگزار می‌شود در شان این استان باشد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان افزود: مستند‌سازی از برنامه‌ها نیز باید در دستور کار شورای هیئت‌های مذهبی باشد و اثری ماندگار از عملکرد این شورا برای آیندگان به ماندگار بماند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول