اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

شورای هیئت‏های مذهبی بیشتر برنامه‏ریزی کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: لازم است تا شورای هیئت‏های مذهبی بیشتر از قبل در زمینه‏های مختلف برنامه‏ریزی کند.

شورای هیئت‏های مذهبی بیشتر برنامه‏ریزی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا ظهر امروز از تشکیل دهمین جلسه شورای هیئت‏های مذهبی این شهرستان در سال جاری ابراز رضایت کرد و در این جلسه که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: تقوا و پرهیزکاری عامل سعادت انسان است.
وی تصریح کرد: تقوا سبب رستگاری و رزق حلال است و کسی که از خدا بترسد و مرتکب گناه نشود، خداوند او را از اندوه دنیا و آخرت رهایی داده و از جایی که گمان ندارد، روزی می‏رساند.
تقوی‏نیا افزود: باید در کارها اخلاص و نیت خالص داشته باشیم و همیشه به خدا توکل کرده و مراقب اعمالمان باشیم و برای رضای خداوند کار کنیم.
به گزارش فارس سمنان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه تقوا سبب پذیرفته شده اعمال می‏شود، گفت: اعمال انسان زمانی پذیرفته می‏شود که همراه با تقوا باشد.
وی بیان کرد: شورای هیئت‏های مذهبی باید در طول سال فعالیت‏های مناسبی را برای اجرای مراسم ملی و مذهبی در هیئت‏ها و تشکل‏های مذهبی برنامه‏ریزی کند.
در این جلسه، در خصوص آموزش مسئولان هیئت مذهبی، مداحان، ساماندهی خواهران مداح و نیز برگزاری جشن دهه کرامت بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول