اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‏ای سمنان خبر داد:

نصب تجهیزات اولیه 2 نیروگاه بادی و خورشیدی در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان از نصب تجهیزات اولیه دو نیروگاه بادی و خورشیدی در سمنان خبر داد.

نصب تجهیزات اولیه 2 نیروگاه بادی و خورشیدی در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن مسلمی عصر امروز در دیدار پرسنل شرکت برق منطقه‏ای سمنان با معاون وزیر نیرو با اظهار خرسندی از حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و هیئت همراه در استان سمنان اظهار داشت: حضور مدیران و مسئولان صنعت برق کشور در استان موجب دلگرمی کارکنان و افزایش توانایی آنان خواهد شد.
مسلمی در ادامه با ارایه گزارشی از فعالیت‏های شرکت برق منطقه‏ای سمنان، همکاری مناسب این شرکت با سازمان توسعه برق ایران به منظور ساخت دو نیروگاه سیکل ترکیبی در شهرهای سمنان و شاهرود را موجب تسریع در بهره‏برداری این پروژه‏های عظیم استانی و ملی دانست.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان از دیگر اقدامات شرکت برق منطقه‏ای سمنان را مطالعات انجام گرفته در بخش انرژی‏های نو عنوان کرد و افزود: مجوز احداث دو نیروگاه بادی و خورشیدی در استان با ظرفیت هر یک 100 مگاوات اخذ شده است و شرکت‏های طرف قرارداد تجهیزات اولیه را نیز نصب کرده‏اند.
مسلمی جایگاه صنعت برق استان را از لحاظ شرایط جغرافیایی و اقلیمی مهم برشمرد و افزود: با احداث خطوط ارتباطی 400 کیلوولت در سطح استان سمنان، استان‏های خراسان، مازندران و گلستان از طریق استان سمنان نیز به شبکه برق کشور متصل شدند.
وی یادآور شد: با احداث خط HVDC (خطوط فشار قوی برق با جریان مستقیم)، شبکه برق این استان به استان اصفهان هم متصل خواهد شد.
در ادامه این نشست هر یک از معاونان و مدیران به ارایه گزارش از فعالیت‏های واحدهای مرتبط پرداختند و معاون وزیر نیرو نیز توصیه‏هایی را برای بهبود کار و رفع مشکلات موجود ارایه کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول