اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز عصای سفید؛

نابینای زنجانی خون اهدا کرد

خبرگزاری فارس: همزمان با روز عصای سفید و روز جهانی نابینایان، بهرام زرنانیان امروز با حضور در سازمان انتقال خون استان زنجان خون خود را اهدا کرد.

نابینای زنجانی خون اهدا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با روز عصای سفید بهرام زرنانیان، متولد 1350 زنجان ظهر امروز با حضور در سازمان انتقال خون استان زنجان خون خود را اهدا کرد.
وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه از سال گذشته به صورت مستمر خون اهدا می‌کنم، یادآور شد: نابینایان مشکلاتی در جامعه دارند که هنوز از سوی مسئولان به این امر توجه نمی‌شود.
این روشندل زنجانی بر لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی در بررسی و حل مشکلات نابینایان تاکید کرد و گفت: پرونده مشکلات نابینایان تنها در روز عصای سفید بررسی شده و در همین روز هم این پرونده بسته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نابینایی یکی از مشکلات این قشر است، خاطرنشان کرد: تاکنون فعالیت خاصی در راستای حل مشکلات نابینایان در استان انجام نشده است.
زرنانیان با بیان اینکه در راستای بررسی مشکلات نابینایان برنامه‌ریزی مطلوبی صورت نگرفته، بیان داشت: باید حمایت‌های مسئولان از نابینایان به صورت مستمر صورت گیرد.
وی مناسب‌سازی جامعه را از اقداماتی که مسئولان هنوز به آن توجه نکرده‌اند دانست و گفت: مناسب‌سازی محیط بسیاری از مشکلات رفت و آمد روشندلان را حل می‌کند.
این روشندل زنجانی وضعیت خود را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با مشکل خود به نحو مطلوبی کنار آمده‌ام اما روشن دلان جوان به دلیل داشتن مشکلات در زمینه شغل، مسکن و دیگر موارد هنوز نتوانسته‌اند خود را با شرایط موجود وفق دهند و به همین دلیل با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.
وی با اشاره به مشکلات تحصیل برخی از افراد روشندل در کشور خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور اعلام کرده بود که تحصیل در دانشگاه برای معلولان به صورت رایگان است در حالیکه در حال حاضر برای ادامه تحصیل معلولان مشکلاتی به وجود آمده است.
زرنانیان در بخش دیگری از سخنان خود، اهدای خون را در راستای کارکرد مناسب متابولیسم بدن مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اهدای خون انسان احساس راحتی فکری و روانی می‌کند.
وی با تقدیر از اداره کل بهزیستی استان زنجان در حمایت از معلولان یادآور شد: ضروری است سازمان بهزیستی کشور در راستای حل مشکلات معلولان بیشتر همت گماشته و برنامه‌ریزی مطلوبی در این راستا داشته باشند.
این روشندل زنجانی از همکاری مطلوب سازمان انتقال خون استان با این قشر تقدیر کرد و یادآور شد: همکاری دوجانبه مردم و مسئولان راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه است.
وی با اعلام آمادگی با سازمان انتقال خون استان زنجان در راستای فعال کردن انجمن جمعیت اهداکنندگان مستمر بر ضرورت ادامه فعالیت‌های آن تاکید کرد.
در پایان این مراسم از سوی رئیس سازمان انتقال خون استان لوح تقدیری به مناسبت روز عصای سفید به بهرام زرنانیان تقدیم شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول