اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم:

بیشترین سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در جهت تخریب ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: سردمداران آمریکایی و به خصوص دولتمردان این کشور در برهه کنونی بزرگ‌ترین پروژه خود را سرمایه‌گذاری برای ضربه بهارزش‌های به ویژه ولایت‏فقیه قرار داده‌اند.

بیشترین سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در جهت تخریب ارزش‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه میامی که با حضور مسئولان شهرستان‌های میامی و شاهرود،‌ امام جمعه میامی و جمع کثیری از بسیجیان صورت پذیرفت، اظهار داشت: پشتیبانی از ولایت‌فقیه عامل ثبات انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه سردمداران آمریکا بزرگ‌ترین پروژه خود را سرمایه‌گذاری برای نابودی ولایت‏فقیه قرار داده‌اند، افزود: تا زمانی که پشت سر ولی‏فقیه و گوش به فرمان ایشان باشیم، هیچ خطری ما را تهدید نخواهد کرد.
مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان نظام خاطرنشان کرد: در حال حاضر همگی موظفیم با اعتقاد قلبی و بصیرت سیاسی از اصل ولایت‏فقیه محافظت کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، علی استادحسینی فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: فلسفه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی، خدمتگزاری به مردم است.
وی با تاکید بر ضرورت خدمت بیشتر به مردم و انقلاب اسلامی گفت: تمام سعی و تلاش مسئولان باید این است که به وظیفه خود عمل کنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزند. 
در این مراسم، از تلاش‏های یحیی دین‌پرور فرمانده سابق ناحیه میامی تقدیر و احمد احمدی به عنوان فرمانده جدید سپاه میامی معرفی شد.
احمدی پیش از این جانشین سپاه ناحیه میامی بود.
همچنین بسیج دانشجویی شهید محبی دانشگاه پیام‏نور گرمسار در اجرای اردوهای جهادی بین دانشگاه‌های سطح شهرستان، مقام نخست را از آن خود کرد. 
سعید ایزدبخش مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‏نور گرمسار، هدف از اردوهای جهادی را آشنایی جوانان با مشکلات روستاییان عنوان کرد و گفت: رویکرد بسیج سازندگی در راستای ارتقای فرهنگ در جامعه است. 
در این مراسم، سجاد سنگسری مسئول بازرسی بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن تقدیر از ایزدبخش مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‏نور گرمسار، کمک هزینه سفر کربلای معلا را به وی اهدا کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول