اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گناباد:

پارک 28 هکتاری در ورودی گناباد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار گناباد گفت: در آینده‌ای نزدیک، پارک 28 هکتاری در ورودی شهر گناباد احداث می‌شود.

پارک 28 هکتاری در ورودی گناباد احداث می‌شود
حمید بنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: در گناباد حدود 80 هکتار فضای سبز وجود دارد که سرانه فضای سبز شهرستان زیاد است ولی کیفی نیست.
وی افزود: بعد از سرما و یخبندان سال 86 اکثر فضای سبز شهرستان خشک شد ولی با برنامه‌ریزی خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر وضع قبلی ساماندهی و حدود 10 هکتار فضای سبز به مجموع سرانه و مجموعه هکتار فضای سبز گناباد اضافه شد.
بنایی ادامه داد: در حال حاضر فاز اول پارک دانشگاه با حدود هفت هکتار تحویل شده و امید است بتوانیم پنج پارک محله دیگر در نقاط مختلف شهر اجرا کنیم و زیبا سازی و وسایل آن نصب گردد و آماده بهره‌برداری به مردم شود.
وی تصریح کرد: با این اقدامات مقداری از خلأ فضای سبز شهر گناباد و آنچه مردم انتظار دارند برطرف می‌شود.
بنایی گفت: برنامه‌ها تا پایان شورای سوم است که پنج برنامه تاکنون تحویل مردم شده و امیدواریم پنج برنامه دیگر نیز آماده و تحویل شود.
وی با اشاره به احداث پارک 28 هکتاری در گناباد گفت: پارک 28 هکتاری در ورودی شهرگناباد از سمت کاخک احداث خواهد شد که کارهای زیربنایی آن در حال انجام است و در مرحله تحویل زمین است و امکاناتی از جمله سالن ورزشی، استخر، مجموعه شهربازی و مجموعه تفریحی در آن تعبیه شده است.
وی در مورد احداث شهربازی در گناباد گفت: ما به دنبال بخش خصوصی هستیم که شهربازی کنونی فرسوده بوده و استاندارد نیست و درخواست شهروندان این است که این کار را به سرانجام برسانیم.
بنایی افزود: چون از توان شهرداری با درامدهای محدود آن خارج است به دنبال بخش خصوصی هستیم و اگر با چند سرمایه‌گذار به تفاهم برسیم اقدامات لازم انجام می‌شود.
شهردار گناباد با اشاره به میادین گناباد نیز گفت: میادین گناباد قدیمی و فرسوده بوده که نسبت به بهسازی آن اقدام شد و مورد رضایت شهروندان قرار گرفت که گرچه مشکلاتی هم برای بحث اجرا داشتیم.
بنایی افزود: میدان امام رضا طرح نقاره خانه آن در حال اجراست و میدان بسیج در هفته بسیج افتتاح می‌شود.
وی از شهروندان خواست که هر مورد پیشنهاد و یا انتقادی را در راستای بهبود وضعیت فضای سبز شهرستان مطرح کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول