اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال در همدان؛

24 روستا زیر پوشش شرکت آبفار قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی همدان گفت: امسال 24 روستا در همدان، نهاوند، تویسرکان، کبودراهنگ، اسدآباد و رزن زیر پوشش آبفار قرار گرفتند.

24 روستا زیر پوشش شرکت آبفار قرار گرفتند
مهدی ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 24 روستا در شهرستان‌های همدان، نهاوند، تویسرکان، کبودراهنگ، اسدآباد و رزن زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان درآمدند.
وی افزود: روستاهای رباط شورین و قیچاق از توابع شهرستان همدان، روستاهای لیلی یادگار و رودباری از توابع شهرستان نهاوند، روستاهای قلعه نو و یعقوب‌آباد از توابع شهرستان تویسرکان از جمله این روستاها هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان ادامه داد: روستاهای حاتم‌آباد، طاهرلو، قورجینه، زین‌آباد، خلعت‌آباد و قطارآغاج از توابع شهرستان کبودراهنگ، روستاهای سیاه‌گله، نجف‌آباد و سیاه‌کمر از توابع شهرستان اسدآباد و روستاهای آغچه خرابه سردرود، نینج، آقکند، غازیاتان، وهنده، وروزین، مادآباد، غلامعلی و قاطراولن از توابع شهرستان رزن نیز در طول سال جاری زیر پوشش آبفار همدان قرار گرفتند.
وی عنوان کرد: جمعیتی که در سال جاری زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان قرار گرفته‌اند در شهرستان همدان 242 خانوار، نهاوند 437 خانوار، تویسرکان 262 خانوار، کبودراهنگ یک هزار و 103 خانوار، اسدآباد 101خانوار و رزن را 384 خانوار بوده است.
ساکی در ادامه افزود: با زیر پوشش درآمدن این روستاها جمعیتی بالغ بر 6 هزار و 510 نفر از نعمت آب بهداشتی و سالم بهره‌مند شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان اظهار کرد: استان همدان دارای یک هزار و 73 روستا است و با پیوستن این 24 روستا، تعداد روستاهای زیر پوشش آبفار همدان از 692 به 716 روستا رسیده است.
وی در پایان سخنانش اعلام کرد: در پایان سند چشم‌انداز 20 ساله کشور باید صد در صد روستاهای استان از نعمت آب شرب بهداشتی و همچنین 30 درصد روستاهای استان از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول