اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان خبر داد:

اعلام فراخوان سومین همایش ملی آسیب‌های پنهان در کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد کردستان از اعلام فراخوان سومین همایش ملی آسیب‌های پنهان در این استان خبر داد.

اعلام فراخوان سومین همایش ملی آسیب‌های پنهان در کردستان
مجید آوج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده در  زمینه آسیب‌های اجتماعی جامعه و خواست و اراده جمعی به وجود آمده در این راستا، سعی می‌شود، سومین همایش ملی آسیب‌های پنهان با سطح کیفی بهتری برگزار شود.
وی رسانه و تهاجم فرهنگی، رسانه‌های محلی و جلوگیری از آسیب‌ها، رسانه و گسست فرهنگی، رسانه و دگرگونی ارزش‌ها در خانواده، رسانه‌ها و سبک زندگی، رسانه و خشونت رسانه و بحران هویت، رسانه و مصرف‌گرایی، رسانه و آسیب‌های رفتاری جوانان و نوجوانان و رسانه و مدگرایی را از محورهای اصلی این همایش عنوان کرد.
سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد کردستان و دبیر اجرایی همایش آسیب‌های پنهان، زمان دریافت چکیده مقالات را تا 10 آبان و زمان دریافت اصل مقالات  20 آبان ماه امسال اعلام کرد.
آوج با بیان اینکه سومین همایش ملی آسیب‌های پنهان اول آذر ماه و همزمان با روز خانواده برگزار می‌شود، ادامه داد: ارسال فراخوان و  پوستر به تمام دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور و اطلاع‌رسانی از طریق سایت از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در سومین همایش ملی آسیب‌های پنهان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات برگزاری این همایش می‌توانند به سایت www.jdkurd.ir مراجعه کنند.
سرپرست حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد کردستان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را به آدرس اینترنتی 3capid@gmail.com ارسال کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول