اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی کردستان خبر داد:

برگزاری همایش آسیب‌شناسی بیکاری در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی کردستان از برگزاری همایش آسیب‌شناسی بیکاری و اشتغال کاذب در ماه جاری این استان خبر داد.

برگزاری همایش آسیب‌شناسی بیکاری در کردستان
جواد بنی‌عامریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت:‌ این همایش به همت فرماندهی انتظامی کردستان و دانشگاه آزاد واحد سنندج و با حضور اساتید دانشگاه‌های استان و صاحب‌نظران حوزه‌های اجرایی و انتظامی برگزار می‌شود.
وی افزود: شناسایی وضعیت اشتغال و بیکاری در کردستان، ارائه راهکارهای مناسب در راستای مدیریت اشتغال کاذب، بررسی تاثیرات بیکاری و اشتغال کاذب در آفزایش آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش یک روزه است.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: تعامل بیشتر بین مراکز اجرایی، دانشگاهی، فرهنگی و انتظامی و نگاهی به دیدگاه‌های مختلف در بحث بیکاری و اشتغال کاذب از دیگر اهداف برگزاری این همایش و نشست علمی تخصصی است.
بنی‌عامریان بررسی ساختار اشتغال و نیروی کار در کردستان، پدیده بیکاری و پنداشت‌ها و راهکارها را از محورهای این همایش عنوان کرد و ادامه داد: بررسی سند چشم‌انداز اشتغال کردستان و اقتصاد مرزی و اشتغال کاذب از دیگر محورهای برگزاری این همایش علمی تخصصی است.
وی در ادامه به برنامه‌های دفتر تحقیقات نیروی انتظامی کردستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: برنامه‌ها این دفتر در سال‌جاری در دو حوزه مطالعاتی و عمومی تعریف و اجرایی می‌شود.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: در بحث مطالعات ویژه که با توجه به شرایط، نیاز و موقعیت هر استانی از سوی مرکز تعریف شده است، بحث اقتصاد مرزی، نظم و امنیت به عنوان اولویت دفتر تحقیقات انتظامی کردستان مورد توجه قرار گرفته است.
بنی‌عامریان به حمایت این دفتر از طرح‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی در سطح استان اشاره کرد و افزود: برگزاری سخنرانی و میزگردها، اتاق فکر، تألیف و ترجه کتب‌های مختلف از جمله برنامه‌های ما در این دفتر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول