اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم خبر داد:

احداث 17 خانه عالم در روستاهای جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم از بهره‌برداری و احداث 20 خانه عالم در روستاهای این شهرستان خبر داد.

احداث 17 خانه عالم در روستاهای جهرم
حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: برای حضور مداوم روحانیون در روستاها برای اجرای برنامه‌های دینی و اسلامی نیاز است خانه عالم که محیطی برای استقرار روحانی است ایجاد شود.
وی با بیان اینکه 17 خانه عالم در روستاهای جهرم به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تا کنون کار احداث خانه‌های عالم روستاهای محمدآباد، قطب‌‌آباد، علویه، بالاشهر خفر، نعمت‌آباد، هکان، آرجویه، جرمشت، آغون و دوزه انجام شده و آماده بهره‌برداری است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم ابراز داشت: عملیات ساخت خانه‌های عالم روستاهای یوسف‌آباد، دنیان، بهجان، زرجان، شرقی، صادق‌آباد و حنا نیز به زودی انجام می‌شود.
این مسئول بیان کرد: ‌خانه‌های عالم در روستاهایی ایجاد می‌شود که زمین مورد نیاز را اهالی روستا در اختیار قرار دهند.
حسینی با اشاره به ضرورت احداث خانه‌های عالم در روستاها گفت: اجرای این طرح علاوه بر برطرف کردن دغدغه‌های موجود برای اسکان روحانی گام مهمی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در روستاها به شمار می‌رود.
وی همچنین از بهره‌برداری و افتتاح ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی در آینده نزدیک جهرم خبر داد و تصریح کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و زیربنایی بالغ بر یک‌هزار مترمربع که شامل سالن اجتماعات، کتابخانه، فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و غیره است، در چند ماه آینده بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول