اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان خبر داد:

بهره‏برداری از خانه عالم فولادمحله مهدیشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان از بهره‏برداری خانه عالم روستای فولادمحله شهرستان مهدیشهر در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

بهره‏برداری از خانه عالم فولادمحله مهدیشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام علی شکری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از خانه عالم روستای فولادمحله مهدیشهر اظهار داشت: این پروژه از سال 86 آغاز شده است و هم‏اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه تاکنون 170 میلیون ریال برای ساخت خانه عالم روستای فولادمحله مهدیشهر هزینه شده است، ادامه داد: 60 میلیون ریال از این اعتبار از منابع اعتباری وزارت کشور و مابقی از اعتبارات استانی است.
شکری با تاکید بر تسریع و اتمام کار این پروژه افزود: به زودی اعتبارات پایانی این طرح نیز اختصاص پیدا می‌کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: خانه‌های عالم به عنوان پایگاه‏های دینی در روستاها مطرح بوده و زمینه مقابله با تهاجم دشمنان را فراهم می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: استقبال مردم و مساعدت و مشارکت آنها در احداث خانه‌های عالم نشان می‌دهد که این فعالیت از مردمی‌ترین و ضروری‌ترین فعالیت‌های فرهنگی در سطح جامعه است و باید در سال جهاد اقتصادی توجه به این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین به همراه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان از خانواده‌های مددجوی روستاهای شهرستان مهدیشهر سرکشی کرد.
شکری در حاشیه این دیدارها افزود: عمر تمام می‌شود و انسان از سرای دنیا به سوی ابدیت کوچ می‌کند و تنها چیزی که از او به یاد می‌ماند، نیکی‌ها و بخشش‌های وی به دیگران است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: این سنت حسنه در ابعاد اجتماعی نمایانگر روح هم‏نوایی با مستضعفان و مددکاری از محرومان است.
در این دیدارها، سبدهای کالایی بین خانواده‌های نیازمند مهدیشهر توزیع شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول