اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک صورت میگیرد؛

بهره‌برداری از خانه عالم زرین‏آباد

خبرگزاری فارس: خانه عالم روستای زرین‏آباد دامغان به منظور رشد امور دینی در روستاها آماده افتتاح شده است و در آینده نزدیک به بهره‏برداری می‏رسد.

بهره‌برداری از خانه عالم زرین‏آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مسئول اداری و مالی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان ظهر امروز در حاشیه بازدید از این طرح اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 200 متر مربع و 120 متر زیربنا در حال ساخت است.
علی رعیت‏حسن‏آبادی افزود: تاکنون مبلغ 50 میلیون ریال از طریق اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و 220 میلیون ریال نیز به همت اهالی روستا برای این طرح هزینه شده است.
وی گفت: به زودی روحانی در این روستا برای انجام کارهای فرهنگی، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و معارف اسلامی استقرار خواهد یافت.
مسئول اداری و مالی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان ادامه داد: در شهرستان دامغان تاکنون 15 خانه عالم ساخته شده و در حال بهره‏برداری است.
همچنین در مراسمی در مسجد روستای رکن‌آباد، یاد و خاطره شهدای نظام اسلامی گرامی داشته شد.
حجت‏الاسلام علی جلالی امام جماعت روستا در این مراسم در خصوص مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای دولت رجایی و باهنر که نمونه بارز یک دولت ارزش‌گرا و تلاشگر بودند، گفت: امیدواریم ویژگی‏های این شهیدان سرلوحه کار ما قرار گیرد.
وی در ادامه زحمات دولت‌مردان در انقلاب را یادآور شد و افزود: باید قدردان این انقلاب و خدمات آن باشیم.
این مراسم که با برگزاری محفل انس با قرآن همراه بود، به همت کانون فرهنگی مذهبی مسجد و شورای اسلامی روستای رکن‏آباد برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول