اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پایانه حمل و نقل نکا:

2 شرکت حمل و نقل در شرق مازندران مجوز فعالیت گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان نکا گفت: دو شرکت حمل و نقل مسافر در منطقه شرق مازندران مجوز فعالیت گرفتند.

2 شرکت حمل و نقل در شرق مازندران مجوز فعالیت گرفتند
جلال کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: جلوگیری از فرار بار در منطقه و نظارت بیشتر بر شرکت‌های حمل و نقل کالا از اولویت کاری این پایانه است.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا با افزایش درآمدهای خود از فرار بار از منطقه جلوگیری کرده‌ایم.
رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان نکا عنوان کرد: این پایانه نسبت به سال گذشته میزان رشد درآمدی شرق مازندران پنج درصد افزایش داشته است که علت این امر جلوگیری از فرار بار در منطقه و نظارت بیشتر بر شرکت‌های حمل و نقل کالا در جهت رعایت نرخ عرف است.
کاظمی از جمله اقدامات مهم و موثر برای جلوگیری از فرار بار را  دریافت بارنامه از سوی ناوگان حمل و نقل کالا در بخش صادرات مواد اولیه سیمان به بندر امیرآباد عنوان کرد.
رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان نکا همچنین از قلع و قمع تابلوهای غیرمجاز در شش ماهه اول سال‌ جاری در شرق مازندران خبر داد و تصریح کرد: در این باره 50 تابلو غیرمجاز در منطقه شرق مازندران قلع و قمع شده است.
وی تصریح کرد: در این مدت انعقاد قرارداد هشت تابلو و جانمایی پنج تابلو و تمدید قرارداد 20 غرفه حمل و نقلی در این نمایندگی پس از واگذاری اختیارات مربوطه انجام شده است. 
رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان نکا با اشاره به لزوم حمل و نقل مناسب در شرق مازندران و توجه به حمل و نقل این منطقه، خاطرنشان کرد: در این مدت دو شرکت حمل و نقل مسافر در منطقه شرق مازندران مجوز فعالیت گرفته، یک پایانه مسافربری در حال احداث و یک شرکت سواری‌رانی توانمند در دست ساخت است.
وی با بیان اینکه از زمان واگذاری و تفویض اختیارات به نمایندگی حدود 60 درصد افزایش تمدید پروانه فعالیت نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم، ابراز داشت: در این مدت 9 شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پروانه فعالیت‌شان تمدید شده است.
کاظمی همچنین از آموزش رانندگان برون‌مرزی خبر داد و گفت: در این باره رانندگان بخش حمل و نقل کالا با مهارت رانندگی، حمل مواد خطرناک، قوانین و مقررات، مهار بار، ابعاد و اوزان آشنا شده و برای افراد شرکت‌کننده گواهی صادر می‌شود.
وی ادامه داد: تغییر نگرش نسبت به ارزش‌های شغلی راننده، آراستگی، رفتار مناسب با مسافر و حرکت به سمت کاهش تلفات رانندگی و مهم‌تر از همه حرکت حرفه‌ای توام با بازآموزی آموزشی در ایجاد ضریب امنیت تردد، آرامش سفر، ضریب ایمنی و آشنایی با مهارت‌ها و دانستنی‌های رانندگی در جابه‌جایی مسافران از مهم‌ترین هدف برگزاری این کلاس‌ها است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول