اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

کلید استقلال مالی کشور رونق بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: کلید اصلی توسعه اقتصاد کشور اجرایی کردن برنامه‌های کارآمد در رونق بخش کشاورزی، تولیدات دامی و صادرات است.

کلید استقلال مالی کشور رونق بخش کشاورزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس ساداتی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان کوثر اظهار داشت: دولت در این بخش توجه ویژه‌ای را به ویژه در بخش‌های محروم کشور انجام داده که در استان اردبیل نیز روستاهای هدف توسعه کشاورزی معین و بر روی آنها برنامه‌ریزی انجام شده است.
وی با تاکید بر ایجاد اتاق فکر کشاورزی و صنایع غذایی اصلاح ساختار زمین‌های کشاورزی و به روز رسانی آنها، ثبت سند برای زمین‌ها و خانه‌های مسکونی روستاییان و ... را از اولویت‌های مهم برنامه‌های عمرانی و توسعه‌ای روستاهای این شهرستان اعلام کرد.
این مسئول با یادآوری اینکه در برنامه‌های توسعه‌محور باید نقش تولید و تقویت زیرساخت‌ها به طور جدی در نظر گرفته شود، بیان داشت: مشارکت مسئولانه تمام بخش‌ها در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ضامن پیشرفت کشور است و در برنامه‌ریزی‌های همه جانبه نقش به سزایی دارد.
رییس ساداتی افزود: برنامه‌ریزی صحیح و رسیدن به اهداف مورد نظر نیازمند داشتن اطلاعات صادقانه و درست از اعضای جامعه است که این امر با اجرای دقیق و صحیح طرح سرشماری نفوس و مسکن تحقق می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: اطلاعات دقیق و صحیح پایه برنامه‌ریزی و تسریع کننده آهنگ توسعه در شهرستان به ویژه مناطق روستایی است که از امکانات کمتری برخوردار هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر اضافه کرد: شوراهای اسلامی و دهیاری‌های شهرستان نقش محوری در راهبری طرح سرشماری نفوس و مسکن برعهده دارند و باید به مردم در خصوص اهمیت همکاری و ارائه آمار صحیح آگاهی دهند.
رئیس ساداتی ادامه داد: براساس زمانبندی اعلام شده سرشماری در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور از تاریخ دوم تا 22 آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های مناطق روستایی برنامه اولویت‌دار فرمانداری کوثر است و طبق اعتبارات تخصیصی امسال برای اجرای طرح‌ها در مناطق روستایی شهرستان در زمینه ایجاد و گسترش تاسیسات آب سالم، برق، گازرسانی، راهسازی ،وسایل ارتباطی و محوطه‌سازی اقدام می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول