اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

هنرمندان به دنبال تولید موسیقی باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امروز باید دنبال تولید موسیقی برویم که مردم و جوانان را به سوی عزت‌مندی پیش ببرد.

هنرمندان به دنبال تولید موسیقی باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره موسیقی آوای کویر استان کرمان محیط را بستر تعاملی برای تعالی هنر دانست و تصریح کرد: اسلام دین نشاط و شادابی و تنها مکتب آرمانی است که برنامه‌های جدی برای بشریت در ابعاد مختلف دارد.
وی گفت: دین اسلام جهت‌گیری و مسیر رشد انسان را در تمام زمینه‌ها مشخص می‌کند و برای رسیدن به اهداف دین اسلام باید تمام ضروریات لحاظ شود.
سعیدی افزود: نشاط و شادابی از جمله ضرورت‌هایی است که در دین اسلام به آن اشاره و تاکید شده است، حال آنکه دنیای غرب درصدد به انحراف کشیدن این شادابی است.
وی با بیان اینکه هنر هالیوودی بسیاری از جوامع را تحت تاثیر خود قرار داده است، بیان داشت: موسیقی هنر ارزشمندی است که یک هنرمند موسیقی‌دان باید جایگاه و موقعیت خود را بشناسد و در مسیر رشد و بالندگی هنر خود گام بردارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اذعان کرد: امروز باید دنبال تولید موسیقی برویم که مردم و جوانان را به سوی عزت‌مندی پیش ببرد نه اینکه به تقلید از غربی‌ها دچار انحراف شویم.
وی خاطرنشان کرد: نباید به برخی اجازه داد، هنر فاخری که می‌تواند بشر را در مسیر تعالی پیش ببرد دچار انحراف شود.
سعیدی افزود: هر قشر از جامعه هنری اعم از شاعر، فیلم‌ساز و بازیگر باید حافظ جریان هنر خود باشند و از آن دفاع کنند.
وی بیان کرد: جوامع غرب هر چه می‌کوشند، نمی‌توانند جریان بیداری را متوقف سازند بنابراین در راستای اهداف شوم خود برای به حاشیه کشاندن بشر و توقف حرکت رو به سازندگی در هنر انحرافاتی ایجاد کرده‌اند که باید هوشیار باشیم.
وی در ادامه از مسئولان شرکت مس سرچشمه به عنوان حامیان هنر که در کنار فعالیت اقتصادی به برپایی هنر قدردانی و بیان کرد: این رسالت فرهنگی قابل تقدیر است و باید در جای جای استان این جشنواره‌ها برگزار تا عدالت اجرا شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول