اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا و به مدت 2 روز؛

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در اراک آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی از آغاز مسابقات بسکتبال با ویلچر لیگ برتر کشور در اراک خبر داد.

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در اراک آغاز می‌شود
ابراهیم نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقات از فردا به مدت دو روز در سالن جانبازان اراک برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: هشت تیم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور حضور دارند که چهار تیم گروه A که شامل پیام اصفهان، ایثار قم، هیئت مرکزی و کهریزک تهران است،‌ رقابت‌های خود را از فردا در اراک آغاز خواهند کرد.
رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی با اشاره به حضور تیم هیئت جانبازان استان مرکزی در این دوره از رقابت‌‌ها بیان داشت: متاسفانه نبود حمایت‌های مادی از این هیئت با توجه به بالا بودن هزینه‌های رشته‌های ورزشی و همچنین وضعیت خاص ورزشکاران، مانعی برای حضور قدرتمند ورزشکاران استان در میادین ورزشی شده است که می‌طلبد دستگاه‌ها و شرکت‌ها از ورزش استان حمایت کنند.
نصیری بیان داشت: به دلیل  عدم حمایت‌های مالی، چند  نفر از بازیکنان خوب و حرفه‌ای بسکتبال از این استان جدا شدند که این شایسته ورزش استان نیست.
وی همچنین از اعزام تیم تیراندازی جانبازان به مرحله دوم مسابقات لیگ برتر خبر داد و گفت: این مسابقات از 22 تا 24 مهر ماه در اصفهان برگزار می‌شود.
رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی با اشاره به برگزاری دومین المپیاد ورزش‌های بانوان اظهار داشت: این مسابقات از 28 مهر ماه به مدت 20 روز در 9 رشته در مشهد برگزار می‌شود که تیم استان مرکزی در رشته‌های والیبال نشسته، تنیس‌روی میز، دو و میدانی و آمادگی جسمانی این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول