اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فناوری اطلاعات آموزش و پرورش اصفهان:

مدارس هوشمند و نیمه‌هوشمند در کشور وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر مدارس هوشمند و نیمه‌هوشمند در هیچ نقطه‌ای از کشور وجود ندارد و مسئولان با برنامه‌ریزی ویژه درصدد ایجاد این مدارس در سطح کشور هستند.

مدارس هوشمند و نیمه‌هوشمند در کشور وجود ندارد
بهنام خشوعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای طرح هوشمند‌سازی مدارس در اصفهان اظهار داشت: این طرح در سال جاری به صورت ویژه در سطح استان دنبال می‌شود و در حال حاضر زمینه‌های اجرای این طرح در برخی از مدارس اصفهان فراهم شده است.
وی با اشاره به میزان مدارس اصفهان که در سال جاری زیر پوشش طرح هوشمند‌سازی قرار می‌گیرند، افزود: در سال جاری این طرح در 20 درصد از مدارس موجود در سطح استان اجرا می‌شود و دانش‌آموزان این مدارس با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی آموزش داده می‌شوند.
مسئول فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به مراحل هوشمند‌سازی مدارس در کشور تصریح کرد: هوشمند‌سازی مدارس در ایران طی پنج مرحله انجام می‌شود و اجرای این طرح در تمام مدارس موجود در سطح استان از مهمترین برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش اصفهان طی سال‌های آینده است.
وی به مراحل مختلف هوشمند‌سازی مدارس در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: مدارس نیمه الکترونیکی، الکترونیکی، نیمه هوشمند، هوشمند و تمام هوشمند طی فرآیند هوشمند‌سازی مدارس در سطح کشور ایجاد می‌شود.
خشوعی با اشاره به اهمیت توجه به این طرح در راستای دستیابی به رشد و پیشرفت کشور تاکید کرد: در حال حاضر مدارس هوشمند و نیمه‌هوشمند در هیچ نقطه‌ای از کشور وجود ندارد و مسئولان با برنامه‌ریزی ویژه درصدد ایجاد این مدارس در سطح کشور هستند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر مدارس نیمه‌الکترونیک و الکترونیکی به میزان بسیاری در سطح کشور وجود دارد و در سال‌های گذشته هیچ برنامه خاصی برای هوشمند‌سازی مدارس وجود نداشته است.
مسئول فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری این موضوع به صورت ویژه دنبال می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر شرایط هوشمند‌سازی تمام مدارس موجود در سطح اصفهان وجود ندارد و این برنامه باید طی سه تا پنج سال آینده در سطح استان اجرا شود.
وی گفت: اجرای کامل این طرح به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های تمام مسئولان نیاز دارد و دولت باید بستر‌های اجرایی این طرح را در سطح جامعه فراهم کند.
انتهای پیام/ح20                 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول