اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار نقدی در جمع مسئولین استانی بسیج دانش‌آموزی:

مدارس کشور پر از شبهات مختلف برای دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آینده کشور در دستان دانش‌آموزان است، تاکید کرد: مدارس امروز پر از شبهات و مشکلات است و دانش‌آموزان باید نسبت به ارزش‌های انقلاب توجیه شوند.

مدارس کشور پر از شبهات مختلف برای دانش‌آموزان است
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع مسئولین استانی سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: امروز عرصه بزرگ از جنگ روبروی ماست. قدرت‌های بزرگ سلطه‌گر دنیا ضربات سختی خوردند و به شدت به دنبال انتقام گرفتن از ما هستند و ما باید با استفاده از تجارب دفاع مقدس و باهوشیاری با آنها مقابله کنیم.

وی افزود: امروزه امکانات بسیار بیشتری نسبت به اوایل انقلاب داریم و اگر همان ایمان و انگیزه دوران دفاع مقدس را الان نیز داشته باشیم، به موفقیت‌های بزرگی دست خواهیم یافت.

نقدی با بیان اینکه سرمایه نیروی جوان سرمایه‌ای عظیم و ظرفیتی بزرگ است، که در اختیار بسیج قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز در جنگ فرهنگی و همه جانبه هستیم و سلاح های دشمن آماده است تا در شرایط مناسب از آنها علیه ما استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آینده کشور در دستان دانش‌آموزان است، تاکید کرد: مدارس امروز پر از شبهات و مشکلات است. دانش‌آموزان باید نسبت به ارزش‌های انقلاب توجیه شوند و حقایق برای آنها روشن شود.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از انجام کارهای فرهنگی نامناسب و با کیفیت پایین در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کار فرهنگی اگر خوب انجام شود، اثر مثبت و اگر بد انجام شود، اثر منفی دارد. مدیران باید به درستی برنامه‌ریزی و از کادر آموزش دیده استفاده کنند تا برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس به بهترین کیفیت برگزار شود.

نقدی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه جزئیات در کارهای فرهنگی اهمیت بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: یکی از آفت‌های مدیریت در کشور ما کلی‌نگری است در حالی که در کار فرهنگی جزئیات بسیار مهم هستند.

انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول