اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان:

تحقق طرح "تجا" مهم‌ترین برنامه استاندارد زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان با اشاره به در دستور کار بودن استاندارد کردن 100 درصدی کالاها در استان زنجان گفت: تحقق طرح "تجا" مهم‌ترین برنامه استاندارد‌سازی در استان زنجان است.

تحقق طرح "تجا" مهم‌ترین برنامه استاندارد زنجان است
داود کارگر‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در استان زنجان دغدغه خاصی به لحاظ استاندارد‌سازی وجود ندارد، اظهار کرد: اقدامات انجام شده در استان زنجان در اغلب موارد جلوتر از استان‌های دیگر است.
وی با اشاره به اینکه بعد از اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها استانداردسازی مورد توجه بیشتر قرار گرفته است، افزود: تحقق طرح تجا در سال جاری از اهداف مهم محسوب می‌شود.
مدیر‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان تحقق طرح بزرگ تجا در سال جاری را منوط به اختصاص اعتبار، جذب نیروی لازم و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز اعلام کرد.
وی برگزاری نمایشگاه در خارج استان را از جمله برنامه‌های اداره کل استاندارد زنجان عنوان و تصریح کرد: اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان اقدام به برپایی نمایشگاه برای کاروان‌های راهیان نور کرده، که نمایشگاه برپا شده 50 هزار نفر‌ بازدید‌کننده داشته است.
کارگرزاده هدف از برگزاری نمایشگاه برای کاروان‌های راهیان نور در جنوب کشور را توسعه آموزش و ترویج فرهنگ استاندارد برشمرد.
وی برگزاری دوره‌های آموزشی و معرفی مزیت‌های استانداردسازی را برای دانش‌آموزان به ویژه در مناطق روستایی را از دیگر اقدامات اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان عنوان کرد و افزود: دوره‌های آموزشی استاندارد برای 3 هزار 500 دانش‌آموز برگزار شده است.
مدیر‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان از انعقاد تفاهمنامه بین اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و شرکت‌های دارای تاییدیه برای انجام بازرسی از تجهیزات و ماشین‌آلات شهر بازی خبر داد و عنوان کرد: 29 مورد آزمایش اولیه از تجهیزات این محل توسط کارشناسان شرکت‌های بازرسی انجام شده است.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره نتایج بررسی‌های انجام شده از تجهیزات شهر بازی تاکید کرد: مشکلات موجود برای رفع نواقص به شهرداری زنجان گزارش شده است.
کارگرزاده با اشاره به صدور کارت افتخاری بازرسی برای نخستین بار در استان زنجان برای کارشناسان فنی اداره کار، کارشناسان جهاد کشاورزی و اعضای شورای اسلامی کارگران تصریح کرد: چون آنها با کارخانه‌ها ارتباط دارند در صورت مشاهده تولیدات محصولات غیر استاندارد، کارشناسان اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان را مطلع و به این صورت بر تولیدات نظارت می‌کنند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره تعداد نیروهای لازم برای جبران کمبود نیروی انسانی لازم در اداره کل استاندار تاکید کرد: باید با کار کارشناسی تعداد نیروهای لازم را برآورد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول