اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اغلب سرعت‌گیرهای استان اردبیل غیراستاندارد است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اغلب سرعت‌گیرهای موجود استان استاندارد لازم را ندارند به طوری که در قوانین جهانی و بین‌المللی ایجاد سرعت‌گیر خلاف مقررات است.

اغلب سرعت‌گیرهای استان اردبیل غیراستاندارد است
سید حسین صابری در حاشیه سمینار شهرداران استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اگر قرار است سرعت‌گیری نصب شود باید در نهایت دقت و کار کارشناسی انجام شود تا سرعت‌گیر به چاله‌ تبدیل نشود که مسافران و گردشگران را از شهرهای ما فراری دهد.
رئیس شورای اداری استان اردبیل ضرورت لایه‌روبی کانال‌های آب در آستانه فصل بارندگی را به شهرداران توصیه کرد و خواستار اجرای طرح ساماندهی آب‌های سطحی به سمت و سوی مناسب شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد توزیع اعتبارات عمرانی متعلق به شهرداری‌ها از محل سفر چهارم رئیس جمهور، گفت: این اعتبارات بر اساس زیرساخت‌های انجام شده از سوی شهرداری‌ها پرداخت می‌شود و ما این اعتبار مصوب را به شهرداری‌هایی پرداخت می‌کنیم که شبکه معابر و زیرساخت‌ها را انجام داده و آماده آسفالت‌ریزی باشد.
وی از تمام شهرداران استان خواست بدهی جایگاه‌های متعلق به شهرداری را به شرکت گاز پرداخت کنند تا زمینه فعالیت آنها بهتر و مناسب فراهم شود.
صابری هرگونه حیف و میل اموال در شهرداری‌ها را کاری نامناسب عنوان کرد و افزود: بیش از 20 درصد ترافیک شهرها به دلیل نبود تابلوهای راهنمایی است که در اغلب جاده‌ها و شهرها این نقص احساس می‌شود.
استاندار اردبیل گفت: نبود تابلوهای راهنمایی کننده سبب توقف خودروهای گردشگران در مناطق مختلف می‌شود و گاه این ایستادن‌ها و پرس و جو کردن‌ها به بار ترافیکی می‌افزاید.
وی از شهرداران خواست ساخت و نصب تابلوهای راهنمایی را در مکان‌های مشخص و در دید عمومی در دستور کار قرار دهند و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به دو اتفاق ماه‌های آینده شامل سرشماری و انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: شهرداران باید نهایت همکاری را با ماموران سرشماری نفوس و مسکن داشته باشند.
صابری بیان داشت:‌ در سال انتخابات نیز از شهرداران انتظار داریم با رعایت اخلاق حسنه و عدالت در تبلیغات کاندیداها بکوشند تا نگرش‌های حزبی، جناحی و فردی و یک‌سویه به حداقل برسد.
استاندار اردبیل در پایان به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در عرصه انتخابات امسال هر رای اضافی تیری به قلب دشمن خواهد بود و شهرداران باید فضای مشارکت و افزایش حضور مردم در صحنه انتخابات را فراهم کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول