اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد؛

نخستین کارگاه تخصصی داوران مسابقات قرآن اوقاف برگزار شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی و تخصصی داوران مسابقات قرآن کریم اوقاف استان با رویکرد گزینشی در مشهد خبر داد.

نخستین کارگاه تخصصی داوران مسابقات قرآن اوقاف برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سعید آخوندی اظهار داشت: این کارگاه‌های آموزشی با هدف جذب، گزینش و ساماندهی مسابقات قرآن کریم از 21 مهرماه در دانشکده علوم قرآنی مشهد آغاز و تا 22 مهر ماه ادامه داد.
وی با بیان اینکه جای خالی این کارگاه‌ها کاملا محسوس بود، ادامه داد: در این کارگاه‌ها بیش از 160 نفر از خواهران و برادرانی که مسابقات قرآن کریم را در شهرستان‌های مختلف استان در سال‌های داوری می‌کردند با رویکرد سطح‌بندی کردن داوران استانی حضور دارند.
آخوندی افزود: شرکت‌کنندگان حاضر در این دوره آموزشی پس از گذراندن کارگاه‌هایی اعم از صوت، لحن، تجوید و حفظ در آزمون شفاهی و کتبی که توسط اساتید و داوران مجرب گرفته می‌شود، شرکت و افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، به عنوان داوران این مسابقات انتخاب می‌شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول