اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کجور مازندران در گفت‌و‌گو با فارس مطرح کرد:

ممنوعیت ایجاد دامپروری بالای 50 رأس در کجور / از فهرست البرز مرکزی خارج شویم

خبرگزاری فارس: بخشدار کجور با اشاره به اینکه ایجاد و راه‌اندازی دامپروری بالای 50 راس در این منطقه ممنوع است، گفت: کجور باید از فهرست البرز مرکزی خارج شود.

ممنوعیت ایجاد دامپروری بالای 50 رأس در کجور / از فهرست البرز مرکزی خارج شویم
سید نادر موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کجور افزود: اصلی‌ترین علت مهاجرت مردم کجور به شهرها نبود اشتغال پایدار در این منطقه است که اگر این مشکل در کجور برطرف شود و بتوان معضل عدم اشتغال را در کجور برطرف کرد آن وقت روند مهاجرت به شهر معکوس می‌شود.
وی اظهار داشت: کجور یکی از مناطق روستایی است که دامپروری در آن صورت می‌گیرد بنابراین از آنجایی که ایجاد و راه‌اندازی دامپروری بالای 50 راس در این منطقه ممنوع است بنابراین دامپروری نیز نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای اشتغال در کجور باشد.
موسوی‌زاده  ادامه داد: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار در کجور ورود صنایع به این منطقه است اما با توجه به اینکه کجور به‌عنوان بخش البرز مرکزی تعریف شده است بنابراین نمی‌توان صنایع را وارد کجور کرد.
وی خاطرنشان کرد: کجور باید از فهرست البرز مرکزی خارج شود تا راه برای ورود صنایع برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کجور فراهم شود که در آن صورت روند مهاجرت از کجور به شهر معکوس خواهد شد.
بخشدار کجور درباره جاده گت‌کش که جزء راه اصلی دسترسی به روستاهای کجور است، تصریح کرد: برداشت غیر اصولی و غیرمنطقی در سال‌های اخیر منجر به ریزش کوه در طول سال شده است که همچنان ریزش به‌طور متناوب و به ویژه در ایام بارندگی ادامه دارد که خطراتی را خودروهای عبوری با خود به همراه دارد.
وی افزود: مدتی است شرکتی به نام سیدالشهدا در کجور مشغول به کار شده است که به ما قول داده است تا نسبت به ایمن‌سازی جاده گت‌کش و درامان ماندن خودروهای عبوری از خطر ریزش کوه به کمک ما بیاید و این مشکل را برطرف کند.
بخشدار کجور درباره سوخت‌رسانی به مردم کجور برای استفاده گرمایشی در فصل سرما اذعان داشت: به تمامی نمایندگان توزیع‌کننده سوخت در کجور اعلام کردیم که موظفند تا به همه مردم کجور و حتی آن دسته از خانوارهایی که هنوز موفق به دریافت کوپن سهمیه سوخت نشدند نیز باید سوخت بدهند.
وی در پایان گفت:  هیچکس نباید در کجور بدون سوخت زمستانه بماند و بنابراین اگر موردی در این باره به ما گزارش شود به‌طور جدی برخورد می‌کنیم. 
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول