اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویسی در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن و صبا:

از هر فرصتی برای شکست ذوب آهن بهره می‌بریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: نتیجه بازی در زمین مسابقه رقم می‌خورد و ما قطعا از هر فرصتی برای شکست دادن ذوب آهن اصفهان بهره می‌بریم.

از هر فرصتی برای شکست ذوب آهن بهره می‌بریم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در مصاف دو تیم از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که پنج‌شنبه شب برگزار شد، تصریح کرد: ما در تمام بازی‌ها برای بردن و کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم و امیدوارم در دیدار با ذوب آهن اصفهان نیز در این مسیر موفق باشیم.
وی ادامه داد: نتیجه بازی در زمین مسابقه رقم می‌خورد و تیمی که در استفاده از فرصت‌ها، باهوش‌تر عمل کند سه امتیاز را می‌گیرد ولی ما در خانه برای تداوم نتایج خوب خود بهترین بازی را ارائه می‌کنیم تا سه امتیاز را از آن خود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به تعطیلات لیگ برتر به سبب بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، اظهار کرد: ما از تعطیلات لیگ برتر به بهترین نحو ممکن بهره بردیم، بازیکنان صبا خوب استراحت کردند، خوب تمرین کردند و بازی تدارکاتی خوبی هم داشتیم و اکنون نیز آماده مصاف با ذوب آهن هستیم.
وی عنوان کرد: از نظر آمادگی جسمانی و کار با توپ تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و تمام تلاش بازیکنان ما در 90 دقیقه رقابت با ذوب آهن اصفهان که یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران است و نایب قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد، کسب سه امتیاز خواهد بود.
ویسی با اشاره به شناخت خود و همکارانش از تیم ذوب آهن اصفهان، بیان کرد: آنها تیم بزرگی هستند که می‌توانم بگویم که یکی از تاکتیک پذیرترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شوند، شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم.
وی با بیان اینکه پیش از هر بازی یک آنالیزور آمار عملکرد حریف را برای ما انجام می‌دهد، عنوان کرد: ما تمام تیم‌های مقابل خود را چند روز پیش از مسابقه برای بازیکنان کاملا آنالیز می‌کنیم تا بازیکنان ما با شناخت کافی مقابل آنها ظاهر شوند.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به حضور بازیکنی مانند داود حقی در ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان و اظهارات وی در خصوص این مسابقه، به دلایل عدم جذب این بازیکن در تیم صبا برای لیگ یازدهم اشاره کرد و عنوان داشت: ما تنها به دلیل اینکه رقم قرار داد داود حقی بسیار بالا بود این بازیکن را جذب نکردیم و هیچ دلیل دیگری نیز ندارد.
ویسی عنوان کرد: این نکته را هم باید بگویم که متاسفانه در فوتبال ایران بدعت بدی بین بازیکنان وجود دارد و بازیکنان عنوان می‌کنند ما برای  فلان مربی خوب بازی کردیم در حالی که بازیکن با باشگاه قرار داد دارد و اگر بخواهد برای مربی بازی کند، این یک خیانت بزرگ به فوتبال است و من این را قبول ندارم.
دیدار صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز در قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول