اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

جهادگران سفیران خدمت هستند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان، اظهار داشت: جهادگران سفیران عشق به خدمت و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که باید قدردان زحمات آنها باشیم.

جهادگران سفیران خدمت هستند
مهدی سعادتی، ظهر امروز شامگاه پنجشنبه در همایش شکوه هجرت سازمان بسیج دانشجویی گیلان اظهار داشت: امروز دانشجویان ما در خط مقدم ایثارگری و آبادانی هستند و سازندگی در کشور ما تمام نشدنی است.
وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس دانشجویان همچنان در خط مقدم ایثارگری قرار دارند، تصریح کرد: دانشجویان در قالب بسیج به عنوان عامل اصلی بیمه کننده انقلاب در تمام عرصه‌های جامعه با بصیرت حاضر شده‌اند.
سعادتی ادامه داد: فرهنگ ایثار در انسان‌هایی دیده می‌شود که همه آنها یک ایده را دنبال می‌کنند.
وی، با اشاره به خصوصیات شهدا مبنی بر اینکه فدایی قرآن، اسلام و ملت بودند و خود را مطیع امر خدا کرده بودند، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم به رستگاری برسیم و در زندگی دنیا بیمه شویم، باید شهدا را الگو قرار دهیم.
مقام ارشد استان با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: دفاع مقدس مردمی‌ترین جنگ دنیا بود و ما باید بدانیم که هر چه داریم از شهداست.
وی با اشاره به ویژگی‌های شهدا در طول جنگ تحمیلی، بیان داشت: یکی از ویژگی‌های شهدا این است که آنها کاملا مطیع امر خداوند و اهل بیت بودند و شهادت نقطه اوج کمال انسان است.
استاندار گیلان به درگذشت شهادت‌گونه سه جهادگر دانشجوی گیلانی اشاره کرد و ابراز داشت: شهادت به اسم نیست بلکه به نیت و تفکر است.
وی با اشاره به اینکه عزت ایران حاصل خون شهداست و باید به هر شیوه‌ای فرهنگ شهادت را حفظ کرد، اذعان داشت: با اتحاد و همدلی می‌توان در مقابله با نقشه‌های دشمن ایستادگی کرد.
سعادتی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی می‌تواند مشکلات بزرگ کشور را برطرف کند، ابراز داشت: فرهنگ‌سازی هشت سال دفاع مقدس در برطرف کردن شبهات دشمن موثر است.
وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس در هفته آینده در منطقه عینک شهر رشت، خاطرنشان کرد: این کار بزرگ باید با همت تمام دستگاه‌ها به عنوان سند ملی کشور در استان به بهره‌برداری برسد.
استاندار گیلان با بیان اینکه جهادگران سفیران عشق به خدمت هستند، بیان کرد: پاسداری و قدردانی از ارزش‌های این افراد امری واجب است.
در پایان این مراسم از خانواده سه تن از دانشجویان جهادگر که در اردوهای جهادی جان خود را از دست داده بودند و185  نفر از دانشجویان و دست‌اندرکاران اردوهای جهادی استان تجلیل شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول