اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور؛

دهمین همایش دانشجویان جهادی لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دهمین همایش دانشجویان جهادی لرستان 27 مهر ماه جاری با حضور سردار خراسانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار می‌شود.

دهمین همایش دانشجویان جهادی لرستان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجوی لرستان، افسانه افراسیابی از برگزاری دهمین همایش دانشجویان جهادی لرستان 27 مهرماه جاری با حضور سردار خراسانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در لرستان خبر داد و اظهار داشت: در این همایش از نمایندگان 80 گروه جهادی و مدیران فعال در امر برگزاری اردوهای جهادی تجلیل به عمل می‌آید.
مسئول بسیج سازندگی سازمان بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: این همایش با حضور 800 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه‌های استان لرستان برگزار می‌شود.
افراسیابی با اشاره به اینکه سهم پیش‌بینی شده برای اردوهای جهادی دانشجویی لرستان در سال جاری 50 هزار نفر روز کار بوده است، افزود: با وجود اینکه هنوز نیمی از سال باقی‌مانده، تاکنون 55 هزار نفر روز کار اردوهای جهادی در استان توسط دانشجویان جهادی انجام شده است.
وی استقبال دانشجویان استان از برگزاری اردوهای جهادی را نشانه روحیه جهادی آن‌ها دانست و گفت: با توجه به این استقبال، مساعدت مالی و معنوی مسئولان استان برای ادامه اردوهای جهادی در نیمه دوم سال جاری در لرستان ضروری است. 
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول