اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلینیک تخصصی قلب منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد:

راه‌اندازی بخش اکوکاردیوگرافی کلینیک تخصصی قلب پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس کلینیک تخصصی قلب منطقه ویژه پارس جنوبی از راه‌اندازی بخش اکوکاردیوگرافی کلینیک تخصصی قلب پارس جنوبی خبر داد.

راه‌اندازی بخش اکوکاردیوگرافی کلینیک تخصصی قلب پارس جنوبی
سید‌مهدی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار کرد: پارس جنوبی اهمیت بسیار زیادی به سلامت کارکنان و مدیران منطقه و افراد بومی می‌دهد و همواره برای ارتقای سطح بهداشتی و درمانی در پارس جنوبی تلاش و فعالیت می‌کنیم.
وی افزود: در تمام بخش‌ها و قسمت‌های درمانی شاهد رشد و اعتلای بسیار خوبی هستیم به ویژه در بخش قلب و عروق به پیشرفت خوبی رسیده‌ایم.
رئیس کلینیک تخصصی قلب منطقه ویژه پارس جنوبی از راه‌اندازی بخش اکوکاردیوگرافی کلینیک تخصصی قلب پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: کلینیک تخصصی قلب منطقه ویژه پارس نقش مهمی در ارائه خدمات پزشکی و درمانی به کارکنان شاغل در شرکت‌های نفت گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و مردم ساکن در این حوزه عملیاتی دارد و بدون تردید راه‌اندازی بخش اکوکاردیوگرافی، سطح درمانی این کلینیک را ارتقا می‌دهد.
هاشمی تصریح کرد: از دو سال پیش تا‌کنون عملیات توسعه و تجهیز کلینیک تخصصی قلب منطقه ویژه آغاز شد و بهمن ماه سال گذشته این کلینیک به دستگاه تست ورزش تجهیز شد که از مدت یاد شده تا‌کنون بیش از 150 تست ورزش برای افراد واجد شرایط در این کلینیک انجام شده است.
وی گفت: با راه‌اندازی دستگاه تست ورزش، علاوه بر صرفه‌جویی هزینه آمد و شد بیماران، میزان مراجعه مردم نیازمند ساکن شهرستان جم و منطقه عسلویه به دیگر مراکز درمانی در شهرهای همجوار نیز کاهش یافته است.
هاشمی با اشاره به تشکیل پرونده و سوابق پزشکی برای مراجعه‌کنندگان به کلینیک تخصصی قلب منطقه ویژه پارس، ادامه داد: از اسفند سال گذشته تاکنون بیش از 300 پرونده فعال پزشکی برای بیماران تشکیل شده و این درحالی است که از زمان افتتاح این کلینیک تا‌کنون بیش از هزار بیمار به این مرکز درمانی مراجعه کرده‌اند.
وی در‌باره بخش‌ها و حوزه‌های فعالیت مرکز قلب منطقه ویژه پارس گفت: پایش دوره‌ای پرسنل رسمی و غیر رسمی شاغل در صنعت نفت از نظر بیماری‌های قلبی و عروقی، ارجاع پرسنل از طب صنعتی برای بررسی بیشتر و پایش دوره‌ای پرسنل با مشاغل پرخطر مثل آتش‌نشانی و غواصی از جمله فعالیت‌های این کلینیک است.
هاشمی اضافه کرد: ویزیت بیماران اورژانس در بخش اورژانس به صورت " 24 ساعته"، آموزش عملی برای پزشکان منطقه، نحوه برخورد با بیمار مبتلا به درد قفسه صدری، مرکز ارجاع و مشاوره برای بیش از 30 درمانگاه موجود در منطقه عملیاتی برای تشخیص و دیگر اقدامات درمانی نیز از جمله فعالیت‌های کلینیک تخصصی قلب منطقه ویژه پارس جنوبی است.
وی‌ دستگاه تست ورزش، مانیتورینگ مجهز به کنترل و پایش علائم حیاتی، ترالی اورژانس، دی.سی شوک پیشرفته و دیگر بخش‌های مورد نیاز درمان بیماری‌های قلبی و عروقی را از جمله تجهیزات و امکانات کلینیک تخصصی قلب منطقه ویژه پارس برشمرد.
رئیس کلینیک تخصصی قلب منطقه ویژه پارس تصریح کرد: با آغاز فعالیت این کلینیک در منطقه ویژه پارس میزان مراجعه به این مرکز درمانی افزایش یافته؛ به گونه‌ای که علاوه بر پذیرش کارکنان رسمی و پیمانکاری صنعت نفت، افراد بومی ساکن در منطقه عسلویه، نخل تقی و روستاهای مجاور و همچنین از شهرستان‌های لامرد، مهر، گله‌دار، کنگان، جم، خورموج، دیر و پارسیان نیز به این کلینیک مراجعه می‌کنند.
هاشمی عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه به کار گرفته‌ایم و مدیرعامل پارس جنوبی از همه ظرفیت موجود استفاده می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول