اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی قم خبر داد:

احداث پارک طبیعی در محور قم – سلفچگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی استان قم از تبدیل شدن نهالستان واقع در محور قم – سلفچگان به پارک طبیعی خبر داد.

احداث پارک طبیعی در محور قم – سلفچگان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد عفتان ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در حاشیه سفر استاندار قم به بخش سلفچگان برگزار شد، با مطرح کردن پیشنهادهای این اداره کل در عرصه منابع طبیعی اظهار کرد: در محور قم – سلفچگان یک نهالستان وجود دارد و با توجه به اینکه ما نهالستان مناسب‌تری در استان ایجاد کرده‌ایم می‌توانیم بهره‌برداری بهترین از این نهالستان داشته باشیم.
وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود که با مشارکت بخش خصوصی این نهالستان را به پارک تبدیل کنیم و بخش خصوصی نیز آماده مشارکت در این زمینه است و اگر این مصوبه به تصویب برسد شاهد بهره‌برداری بهتری از این نهالستان خواهیم داشت.
این پیشنهاد مدیرکل منابع طبیعی قم با تصویب در شورای برنامه‌ریزی روند اجرایی به خود گرفت و قرار شد که این پیشنهاد اجرایی شود.
عفتان در ادامه با اشاره به مصوبات سفر استانداران قبلی برای احداث پارک پیامبر اعظم خاطرنشان کرد: این پارک 14 هکتار مساحت داشته و 70 میلیون تومان اعتبار درخواست کردیم تا بهسازی صورت گیرد.
در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم به تصویب رسید که 50 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی این پارک اختصاص یابد.
استاندار قم همچنین در این جلسه از اعزام هیئت‌های مدیران به بخش‌ها به سرپرستی معاونان خود خبر داد و گفت: در حد توان و وسع تلاش خواهیم کرد که به مشکلات موجود رسیدگی کنیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول