اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

حاشیه‌نشینی در امتداد گسل تبریز گسترش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به قرار گرفتن حاشیه‌نشینی تبریز در امتداد گسل اجرایی طرح جابه‌جایی در این مناطق دارای اولویت است.

حاشیه‌نشینی در امتداد گسل تبریز گسترش یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین خلیلی‌مرد در حاشیه سکونتگاه‌های غیررسمی در تبریز در جمع خبرنگاران از اهتمام مسئولان برای اصلاح حاشیه‌نشینی در تبریز خبر داد.
وی با اشاره به فعالیت ستاد توانمندی حاشیه‌نشینی در تبریز و استان گفت:‌ هدف اصلی ستاد توانمندی حاشیه‌نشینی اصلاح اصول فنی مناطق حاشیه‌نشین است.
خلیلی‌مرد افزود:‌ این ستاد وظیفه جلوگیری از ساخت و سازهای غیراستاندارد حاشیه شهر را دارد که با توجه به افزایش حاشیه‌نشینی در تبریز باید امکانات خدماتی، رفاهی، مراکز فرهنگی و شرایط لازم را برای استاندارد کردن ساخت‌سازها را در این مناطق فراهم کرد.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان از اجرای 18طرح عمرانی و مطالعاتی در بخش توانمندسازی حاشیه‌نشینی تبریز خبر داد گفت: از این تعداد پنج طرح مطالعاتی با اعتبار افزون بر 20 میلیارد ریال و 13طرح عمرانی با اعتبار 120 میلیارد ریال از میان 36 طرح پیشنهادی توانمندی حاشیه نشینی تبریز انتخاب شده است.
خلیلی‌مرد افزود: این طرح‌ها از دو سال گذشته در تبریز آغاز شده که در بخش عمرانی از میان 13طرح مصوب در حدود 11 طرح افتتاح و یا آماده بهره‌برداری است و دو طرح نیز تا پایان سال‌جاری اتمام می‌یابد.
وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن حاشیه‌نشینی تبریز در امتداد گسل اجرایی طرح جابه‌جایی در این مناطق از اولویت‌های این ستاد به شمار می‌رود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی یادآور شد:‌ در این راستا مشاورانی برای توجیه اهالی انتخاب شده است که اکثر خانوارها برای جابه‌جایی موفق هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول