اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برگزاری تور صنعتی در شش ماهه نخست امسال؛

شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اول شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس از کسب عنوان نخست این استان در برگزاری تور صنعتی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه نخست امسال 24 تور صنعتی و با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار و طی آن یک‌هزار و 433 نفر در قالب این تورها از ظرفیت‌های صنعتی استان فارس بازدید کرده‌اند.
وی اضافه کرد: برگزاری تورهای صنعتی در مقایسه با شش ماهه نخست سال گذشته حاکی از رشد 25 درصدی در این شاخص است.
قائم مقام شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس برگزاری تورهای صنعتی را یکی از سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی این استان در راستای فراهم آوردن زمینه تبادل نظر بین صاحبان صنایع در حوزه‌های بازار، تکنولوژی و خرید محصولات اعلام کرد و گفت: از برگزاری تورهای صنعتی حمایت ویژه انجام می‌شود.
هاشمی افزود: به علت ظرفیت‌های موجود در صنایع این استان به ویژه در بخش‌های صنایع غذایی، تبدیلی کشاورزی، صنایع شیمیایی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان فارس همواره میزبان تورهای صنعتی صنعتگران سایر استان‌های کشور است.
وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر آن با اعزام صنعتگران این استان به سایر استان‌ها زمینه تبادلات فنی، اقتصادی و صنعتی بین صنعتگران فارس با سایر استان‌های دیگر نیز قرار شده است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: علاوه بر آن تورهای صنعتی ویژه اقشار مختلف نظیر دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانش‌آموزان، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و ... نیز برگزار شده است.
وی برگزاری تورهای صنعتی برون‌مرزی را از دیگر برنامه های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد و گفت: در این راستا با برگزاری تور صنعتی گوانگجوی چین، فعالان صنعتی استان فارس به کشور چین اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/ ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول