اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

مشکل شهرک‌های صنعتی لرستان باید برطرف شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: همه مسئولان مربوطه باید تلاش کنند تا مشکل شهرک‌های صنعتی لرستان برطرف شود.

مشکل شهرک‌های صنعتی لرستان باید برطرف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الله بیرانوند امروز در جلسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط برای برطرف کردن مشکلات شهرک‌های صنعتی لرستان باید پای کار بیایند.
وی یادآورشد: حل مشکلات واحدها و شهرک‌های صنعتی استان نیازمند نگاه ویژه مسئولان استان است که امید است با هماهنگی سازمان‌های مرتبط در این عرصه شاهد حل این مشکلات باشیم.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان در ادامه ضمن ابراز رضایت از مجموعه اقدامات صورت گرفته در اتاق بازرگانی خرم‌آباد در مدت شروع به کار هیئت رئیسه جدید، گفت: باید از ظرفیت‌های به وجود آمده در اتاق به نحو احسن در زمینه رشد اقتصادی استان استفاده کرد.
در ادامه رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شهرستان خرم‌آباد گفت: حل مشکلات شهرک‌های صنعتی استان لرستان نیازمند هم اندیشی جدی مسئولان است.
حسین سلاحورزی یادآورشد: شرایط کنونی اقتصاد کشور و تبعات ناشی از هدفمندی یارانه‌ها بر بنگاه‌های اقتصادی، واحدهای صنعتی استان را با مشکلات مواجه کرده است.
وی اظهار داشت: به همین دلیل نه تنها سهم در نظر گرفته شده برای حوزه صنعت در اشتغال‌زایی محقق نشده بلکه با توجه به عواملی مانند اجرایی نشدن ماده 80 قانون برنامه پنجم توسعه شاهد رشد منفی اشتغالزایی در حوزه صنعت استان باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شهرستان خرم‌آباد گفت: برخی از مشکلات واحدهای صنعتی به ویژه مشکلات شهرک‌های صنعتی در حوزه دستگاه‌های خدماتی مانند گاز و برق است که پیش از این نیز در حضور استاندار لرستان مطرح شده و منجر به تعیین مشاور استاندار برای پیگیری مشکلات شهرک‌های صنعتی شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول