اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر مرگ نفر دوم کماکان در هاله‌ای از ابهام؛

مرگ یک نفر در هرمزگان بر اثر صاعقه تایید شد

خبرگزاری فارس: گفته می‌شود یکی از دو نفری که در طوفان اخیر در بندرعباس و قشم جان خود را بر اثر سانحه از دست داده‌‌اند، بانوی قایقران هرمزگانی است که در نزدیکی محل تمرین غرق و در بیمارستان در گذشته است که تاکنون این خبر از طرف مقامات مربوطه تائید نشده است.

مرگ یک نفر در هرمزگان بر اثر صاعقه تایید شد
علیرضا صفا معاون اداره کل مدیریت بحران هرمزگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن خبر مرگ فردی 45 ساله در درگهان قشم گفت: این فرد که بر اثر صاعقه جان خود را از دست داده است در واقع نگهبان یک ساختمان بوده که در درگهان قشم واقع در جنوب این جزیره دچار برق گرفتگی شده است.
وی همچنین در مورد غرق شدن نفر دوم در شب طوفانی اظهار داشت: براساس پیگیری‌های که با آتش‌نشانی، اورژانس و بیمارستان شهید محمدی داشته‌ایم تاکنون این خبر مورد تائید این سه نهاد قرار نگرفته است.
همچنین فرجام دانش رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردای بندرعباس نیز با بیان اینکه یکی از حوادث شب وقوع طوفان "در آب افتادن یکی از بانوان قایقران تیم هرمزگان در نزدیکی محل تمرین آنها بود"، گفت: هر چند که آتش‌نشانی پس از درخواست کمک در این مورد پس از چند دقیقه به محل رسید اما دوستان فرد غرق شده او را از آب بیرون کشیده و به بیمارستان انتقال داده بودند.
وی ادامه داد: بعدا گفته شد که این فرد در بیمارستان جان سپرده است و در مورد سرانجام این فرد حادثه دیده خبر دقیقی نداریم.
طبق اعلام اداره کل مدیریت بحران استان هرمزگان، در پی بارندگی همراه با طوفان سه‌شنبه شب در شهرستان بندرعباس که بیش از 45 کیلومتر سرعت داشته است، بیش از 8 میلیارد ریال به تأسیسات شهری بندرعباس خسارت وارد شده است.
همچنین طبق اعلام این اداره کل بیشترین خسارت به تأسیسات برق با 3 میلیارد و 250 میلیون ریال وارد آمده است.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول