اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی خبر داد:

19 فوتی بر اثر غرق‌شدگی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: امسال 19 نفر بر اثر غرق‌شدگی در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند.

19 فوتی بر اثر غرق‌شدگی در آذربایجان غربی
یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از این تعداد شش نفر در پشت سدها غرق شده‌اند.
وی با اشاره به آمار افراد غرق شده در رودخانه‌های آذربایجان غربی، تصریح کرد: سه نفر دیگر در دریاچه مارمیشو ارومیه،‌ کانال آب شهری ارومیه و تخت‌سلیمان تکاب غرق شده‌اند.
این مسئول با تاکید بر توجه هر چه بیشتر مردم در زمینه شنا، افزود: محل غرق‌شدگی این افراد محل قانونی و دائمی برای شنا نبود.
زینال‌پور با اشاره به برگزاری دوره‌های امداد و نجات ساحل توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها که در 40 روز برگزار شد نتایج مثبتی به همراه داشت.
وی اعلام کرد: در طول اجرای این طرح 42 نفر از افرادی که در معرض غرق‌شدگی بودند نجات یافته‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به برنامه کارگروه عملیات امداد و نجات، گفت: اوایل سال برنامه‌ریزی در این زمینه داشتیم که عمده برنامه‌ها در زمینه پیشگیری، مقابله و آمادگی بودند.
زینال‌پور اضافه کرد: این برنامه‌ها در بخش آموزشی و نرم‌افزاری تنظیم شده‌اند و بر این اساس تلاش شده در زمینه آموزش همگانی و امداد و نجات تمرکز داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امسال یک هزار و 576 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آموزش‌های اولیه را فرا گرفته‌اند که این میزان شامل 18 هزار نفر ساعت آموزش بوده و سه درصد کل کارکنان دولت استان است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:‌ شرکت توزیع نفت، اداره کل تامین اجتماعی، سازمان‌های جهادکشاورزی، سازمان مسکن و شهرسازی، اداره کل کار و امور اجتماعی بیشترین آموزشی‌ها را برای کارکنان خود در سال جاری برگزار کرده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول