اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

فلسفه جهاد اقتصادی ساختن کشوری با رشد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: فلسفه جهاد اقتصادی ساختن کشوری با رشد اقتصادی است.

فلسفه جهاد اقتصادی ساختن کشوری با رشد اقتصادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش علی نیکزاد در مراسم افتتاح پروژه ملی بزرگراه ورامین ری که در کارگاه احداث این بزرگراه در شهر قلعه نو برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور این است که ما کشور را به ‌گونه‌ای که در شأن ملت متدین و ولایی ایران اسلامی است، بسازیم.
وزیر راه و شهرسازی افزود: امروز به برکت خون شهدا، رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و هدایت‌ها و رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری و وجود رئیس جمهور ولایی و شجاع عزت و اقتدار برای ایران به ارمغان آمده است.
وی در ادامه با اشاره نامگذاری سال جاری با عنوان «جهاد اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: فلسفه جهاد اقتصادی ساختن کشوری اسلامی با رشد اقتصادی و فراهم آوردن زندگی آسان برای مردم و به آرامش رساندن ملت شریف ایران که از تاکیدات دین مبین اسلام است.
نیکزاد خاطرنشان کرد: اگر ما با کار و تلاش شب روز خود را نزدیک کرده و در راه اسلام کار کنیم آن زمان است که در اردوی اسلام و راه اسلام گام بر می‌داریم. روزی باید جان خود را به ‌دست می‌گرفتیم و با جان خود در راستای اعتلای نظام کار می‌کردیم و امروز نیز هر کس که عزت‌مندی اسلام و سربلندی اردوگاه اسلام و عزمت جمهوری اسلامی ایران که مولودی مقدس است را می‌خواهد باید فضا را آماده کار کردن و فعالیت کند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهداف استکبار گفت: استکبار جهانی نمی‌خواهد اسلام مقتدر، با آرامش و ثبات را ببیند و آن به دنبال این است که اسلامی همراه با فقر، عقب‌افتادگی و مشکل اقتصادی مردم را به رخ جهان بکشد.
وی تاکید کرد: استکبار به دنبال این است که ناتوانی اسلام را به رخ مردم بکشد.
نیکزاد عنوان کرد: افرادی اسلام را دوست دارند که در زمان قرار گرفتن در مسند از شیره جان خود وقت گذاشته و کار کنند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بنده به دنبال بیان مسائل شرعی نیستم، افزود: اما می‌خواهم بگویم قرار گرفتن در جایگاهی و کار نکردن در راستای وظایف خلاف عقل، عرف و شرع است.
وی در ادامه با بیان اینکه دنیا با سرعت تمام به سمت پیشرفت حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: ما که پیشرفتمان بر اساس عقلانیت است نباید عقب بیفتیم.
نیکزاد بیان کرد: هدف رهبر معظم انقلاب از اعلام عنوان «جهاد اقتصادی» برای سال جاری نوشتن این شعار بر در و دیوار نبود و ایشان در طول ماه مبارک رمضان پنج نوبت با دولت و اعضای هیئت دولت جلسه گذاشتند و این نشان از عزم والا برای تحقق این مهم است.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: باید به جای یاس و ناامیدی کارهای صورت گرفته را بگوییم و کارهای نشده را نیز بطلبیم و رئیس جمهور نیز تاکید دارند که با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار تلاش کرده و کارها را با شتاب به جلو ببریم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول