اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

استکبار شستشوی اندیشه جوانان ما را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: استکبار و غرب با عرفان‌های نوظهور و اندیشه‌های انحرافی در صدد شستشوی افکار و اندیشه پاک و مکتبی جوانانمان و به انحراف کشیدن آنها است.

استکبار شستشوی اندیشه جوانان ما را هدف قرار داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال اظهار داشت: یکی از تهدیدهای فرهنگی دشمن شکستن مرزهای اعتقادی و باورهای اسلامی جوانان و نوجوانانمان است تا بتوانند ضربه‌ای مهلک به پیکره نظام اسلامی ما وارد کنند.
وی با یادآوری این‌که دشمنان ما امروز هجمه به اعتقاد و اندیشه‌ها را بالاتر از هجمه مسلحانه و جنگ سخت و نیمه‌سخت می‌دانند، تصریح کرد: غرب با بمباران ماهواره‌ای و رسانه‌ای خود در صدد بی‌اعتماد کردن جوانانمان به انقلاب و اسلام است تا بتوانند این نظام را به زانو درآورند.
رشتبری یکی از برجستگی‌های ملت ایران را اعتقاد به سه اصل غدیر، عاشورا و انتظار اعلام کرد و افزود: امامت و تبعیت از ولایت فقیه شاهکاری است که جوانان این مرز و بوم چه در دوران جنگ و چه در مقطع کنونی آن را دستاویزی برای حرکت‌ها و تداوم مسیر عزت‌آفرین شهدا و ایثارگران قرار داده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: در کنار آن فرهنگ شهادت‌طلبی یکی از برجسته‌ترین اندیشه رهایی‌بخش جوانان این سرزمین است که با وجود ترفندهای مختلف همچنان در خون ملت ایران این اصالت و باور به جوش و خروش می‌آید.
به گزارش فارس، امام جمعه خلخال به مقوله سوم ویژگی ملت ایران انتظار اشاره کرد و ادامه داد: مردم ما در تشکیل حکومت اسلامی معتقد به یک ولی و رهبری صالح به عنوان ذخیره الهی بوده و هستند و این تفکر آنها را از صحنه‌های مختلف که در آن شیطنت استکبار تجلی یافته، رهایی بخشیده است.
وی در ادامه سخنان خود به اهمیت فرهنگ سالم و همراه با پیامدهای مناسب اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری چهار کمیته ویژه تخصصی و پژوهشی در بررسی مقوله‌های فرهنگی شهرستان خلخال از جمله توفیقاتی است که می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان موفق کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال اضافه کرد: این کمیته‌ها متشکل از رؤسای ادارات با مسئولیت دبیر شورای فرهنگی شهرستان است که به بررسی اقدامات نوظهور، راهکارهای مقابله با بدحجابی، بی‌حجابی و تعمیق این فرهنگ متعالی می‌پردازد.
رشتبری افزود: در قالب این کمیته‌ها موضوع ورود لباس‌ها و پوشاک نامناسب، تیپ‌های غیر قابل قبول در جامعه در فروشگاه‌ها و ناآگاهی جوانان در استفاده از این نوع پوشاک مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و راه‌های پیشگیری نیز تبیین و تشریح می‌شود.
وی در پایان تصریح کرد: در کنار این مسایل کمیته‌ای نیز معضل ورود موبایل به مدارس و دانشگاه‌ها و اینترنت و رواج روزافزون آن در فضاهای مختلف و استفاده ناصحیح از این امکانات را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد و قرار است نتایج آن نیز بررسی و به اعضا ارایه شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول