اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز صورت گرفت؛

آغاز طرح اصلاح ترافیکی معابر فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: به منظور ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز طرح نصب سرعت‌گیرهای جدید در شهر فرون‌آباد آغاز شد.

آغاز طرح اصلاح ترافیکی معابر فرون‌آباد
علی بند علیان امروز در حاشیه بازدید از طرح نصب سرعت‌گیر در فرون‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: ایمن‌سازی و ساماندهی خیابان‌ها و معابر شهر در اولویت برنامه کاری قرار دارد.
شهردار فرون‌آباد اظهار داشت: به منظور ایمن سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز و در راستای کنترل و کاهش سرعت درون‌شهری خودروها در خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر و پس از انجام روکش آسفالت در خیابان‌های اصلی شهر فرون‌آباد از چندی پیش طرح نصب سرعت‌گیر برای این نقاط از سوی شهرداری ارائه و پس از بررسی و تصویب در محل‌های تعیین شده با همکاری و نظارت اداره راهنمایی و رانندگی و شورای ترافیک شهرستان اجرا شده است.
وی در این ارتباط عنوان کرد: شهرداری برای کاهش سوانح رانندگی درون شهری، تصمیم به اجرای سرعت‌گیرهایی استاندارد در خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر کرده است.
علیان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این پروژه در خیابان‌های باغ بهشت، ولی‌عصر (عج)، ابوذر، شهید اصغری و بلوار شهدا در حال اجراست.
شهردار فرون‌آباد در ادامه افزود: اجرای این پروژه از ابتدای هفته گذشته، با بودجه‌ای بالغ بر 50 میلیون ریال آغاز شده است و تا پایان امسال این طرح در چند نقطه ورودی دیگر اجرا می‌شود. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با انجام این طرح شاهد کاهش حوادث رانندگی در این نقاط باشیم.
شهردار فرون‌آباد در پایان در پایان تصریح کرد: با هدف افزایش ضریب ایمنی ترافیک درون‏شهری پروژه خط کشی معابر در شهر فرون‌‌آباد نیز طی هفته گذشته به پایان رسید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول