اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تامین اعتبار؛

جشنواره لباس ایرانی اسلامی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزشکده فنی قائم گفت: در صورت تامین اعتبار از سوی ارگان‌های ذیربط جشنواره لباس ایرانی اسلامی در زنجان برگزار می‌شود.

جشنواره لباس ایرانی اسلامی در زنجان برگزار می‌شود
صغری نسیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه طرح برگزاری جشنواره لباس ایرانی اسلامی از طرف اساتید و دانشجویان آموزشکده فنی قائم ارائه شده است، اظهار داشت: برگزاری جشنواره ایرانی، اسلامی در منطقه شمال‌غرب اعتبار در خور توجهی را لازم دارد.
وی اعتبار تخمین زده شده برای برگزاری جشنواره ایرانی، اسلامی 90 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تامین این اعتبار مهمترین مشکل برگزاری این جشنواره است.
مدیر آموزشکده فنی قائم تصریح کرد: معاون فرهنگی شهردار زنجان مسئول پیگیری برگزاری جشنواره لباس ایرانی، اسلامی است.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره زمان و مکان برگزاری جشنواره ایرانی، اسلامی گفت: هر چند برگزاری این جشنواره هنوز به‌صورت 100 درصدی رد نشده است اما، برگزاری آن منوط به همکاری و توافق بین ارگان‌های دولتی است، ضمن اینکه مکان برگزاری آن در صورت مساعد بودن هوا پارک بانوان پیشنهاد شده است.
نسیمی با اشاره به اینکه طراحی دوخت یکی از رشته‌های موجود در آموزشکده فنی قائم است، بیان کرد: اساتید و دانشجویان این رشته کارهای جنبی برگزاری لباس جشنواره ایرانی اسلامی را انجام داده‌اند.
وی با بیان اینکه آموزشکده فنی قائم در پنج رشته اقدام به تربیت دانشجو در مقطع کاردانی می‌کند، تصریح کرد: این آموزشکده با برگزاری یک آزمون از فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها دانشجو می‌گیرد.
مدیر آموزشکده فنی قائم، حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، طراحی  دوخت و تربیت مربی کودک را پنج رشته تحصیلی در مقطع کاردانی اعلام کرد که آموزشکده فنی قائم اقدام به تربیت دانشجو می‌کند.
وی شرکت در نمایشگاه‌های فرهنگی برگزار شده در سطح شهر را از دیگر برنامه‌های دانشجویان و اساتید آموزشکده فنی قائم اعلام کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول