اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 خر داد:

مناسب‌سازی 20 معبر ویژه معلولان در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: به منظور تسهیل عبور عرضی عابران پیاده و ایمن سازی معابر برای معلولان، جانبازان، سالمندان و کودکان 20 نقطه از معابر این منطقه بهسازی شد.

مناسب‌سازی 20 معبر ویژه معلولان در جنوب تهران
علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اینکه امنیت عابران پیاده در اولویت‌های این حوزه قرار دارد، گفت: در این راستا  و طی ماه جاری 20 دهنه پل فلزی بر روی انهار واقع در محل خط کشی‌های عابر پیاده نصب شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در ادامه تامین پوشش و روشنایی پل‌های عابر پیاده را  از دیگر برنامه‌های این حوزه عنوان کرد و افزود: به منظور برقراری امنیت و تشویق عابران پیاده برای استفاده از پل‌های عابر پیاده پل هوایی عابر پیاده جدیدالحداث محله ولی‌آباد به متراژ 70 متر به پوشش و تامین روشنایی تجهیز شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای مهر ماه گشت‌های دفتر سازمان تاکسیرانی با همیاری پلیس راهور بر سرویس رسانی بهینه خودروها به دانش‌آموزان این منطقه نظارت دارند، اظهار داشت: در این راستا نظارت کامل بر  خودروهای دارای برچسب سرویس مدرسه به تعداد بیش از 6 هزار دانش‌آموز در سطح منطقه انجام شد  و با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت.
اسفراینی‌نژاد در ادامه همچنین از  اجرای طرح تمرکز زدائی و منطقه محوری به منظور صرفه‌جویی در وقت و هزینه تاکسیرانان خبر داد و عنوان کرد: از این تاریخ تمام خدمات اداری متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده که به ‌صورت متمرکز در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران انجام می‌پذیرفت بدون پرداخت هزینه در 12 شرکت تاکسیرانی خصوصی انجام می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 یادآور شد: تاکسیرانان این منطقه می‌توانند با همراه داشتن کارنامه و شناسنامه مالکیت تاکسی، برای ثبت‌نام به شرکت راه‌پویان ایرانیان واقع در خیابان قزوین، سه ‌راه آذری، به سمت آزادی، نبش کوی هنرمند، پ 13 مراجعه کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول