اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری زنجان خبر داد:

آمادگی تاکسیرانی برای واگذاری 200 تاکسی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی شهرداری زنجان گفت: 200 دستگاه خودروی تاکسی پژو از سوی سازمان تاکسیرانی آماده واگذاری به مردم است.

آمادگی تاکسیرانی برای واگذاری 200 تاکسی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل موسوی در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان در راستای ایجاد زمینه اشتغال برنامه‌ریزی مناسبی دارد که در صورت ارائه تسهیلات لازم زمینه اشتغال بسیاری از مردم فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه 200 دستگاه خودروی پژو از سوی سازمان تاکسیرانی آماده واگذاری به مردم در راستای ایجاد اشتغال در جامعه است، متذکر شد: اگر تسهیلات به نحو مطلوبی به این امر اختصاص یابد، این واگذاری‌ها صورت می‌گیرد.
معاون فرهنگی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: با واگذاری 200 خودرو به مردم زمینه ایجاد اشتغال برای 200 نفر در زنجان فراهم می‌شود که خواستار همکاری در این زمینه و ارائه تسهیلات مناسب هستیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: تعهد اشتغال در سال جاری به میزان زیادی به مشاغل خانگی به کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق مهر امام رضا (ع) ابلاغ شده است که در صورت تفویض اختیار به کمیته این امر محقق می‌شود.
بهرام ولی‌زاده خاطرنشان کرد: 200 پرونده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده ارسال به بانک‌های عامل است.
وی گفت: 800 پرونده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) همه مراحل خود را به اتمام رسانده و آماده ارسال به بانک است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از اجرای 10 هزار طرح خودکفایی و اشتغال در خانواده‌های زیر پوشش این کمیته خبر داد.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح‌ها طی یک زمانبندی سه ساله شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای 15 هزار مددجو می شویم.
ولی‌زاده با تأکید بر اینکه رویکرد جدید کمیته امداد در راستای برنامه‌های تحولی خود ایجاد اشتغال پایدار و خودکفا کردن خانواده‌ها است اظهار داشت: با اجرای چنین طرح هایی خانواده‌های زیر پوشش به مرحله خودکفایی رسیده و از چرخه خانواده‌های زیر پوشش دائمی خارج می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون 5 هزار نفر که استعداد اجرای طرح های خودکفایی اشتغال را دارند شناسایی شده‌اند و در برنامه‌ریزی سه ساله‌ای که صورت گرفته مشغول به کار می‌شوند.
 انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول