اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بلوار خلیج فارس رخ داد؛

موتورسیکلت جان عابر‌پیاده را گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از کشته شدن عابرپیاده در اثر برخورد با یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

موتورسیکلت جان عابر‌پیاده را گرفت
جواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: شب گذشته بی‌احتیاطی یک راننده موتورسیکلت در بلوار خلیج فارس موجب کشته شدن یک نفر عابر‌پیاده شد.
وی افزود: پس از وقوع این حادثه یک دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم به محل حادثه اعزام ‌شد و مراحل مقدماتی درمان بر روی راننده موتورسیکلت که به شدت مصدوم شده بود انجام شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم بیان کرد: در یک روز گذشته تعداد 150 ماموریت شهری و برون شهری توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم انجام شد.
باقری عنوان کرد: از این تعداد ماموریت‌های انجام شده، تعداد 44 مورد آن مربوط به تصادفات است که منجر به مجروح شدن 61 نفر و بستری شدن 43 نفر در مراکز درمانی استان شد.
وی برخورد موتورسیکلت با یک دستگاه تریلر با دو مجروح و برخورد دو موتورسیکلت با سه مصدوم که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است را از موارد شاخص حوادث ذکر شده دانست.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه 24 مورد تصادفات موتوری با 36 مجروح و 23 نفر بستری را از موارد شاخص اینگونه تصادفات و حوادث دانست.
در چند ماه گذشته آمار تصادفات با موتورسیکلت در خیابان‌ها و محورهای مواصلاتی استان افزایش یافته که با توجه به تعداد مجروحین این حوادث باید اقدامات اساسی و بنیادی برای حل این معضل صورت گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول